jvangastel
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jan 2001
Spybot search en destroy vindt om de zoveel tijd een trojan genaamd Banker! Het betreft alleen een registersleutel. Sybot geeft aan bij verwijdering dat ik niet over de adm. Rechten beschik. Dit is wel het geval. Na verwijdering van Spybot en opnieuw installeren kan ik de melding wel verwijderen. Maleware en AVG vinden niets! Opnieuw scannen met Spybot levert geen hits meer op. Tot na een paar weken... Opnieuw de registersleutel,
Wat kan ik hier aan doen? Iemand een oplossing. Omdat het alleen een registersleutel is en geen bestand maak ik mij niet al te veel zorgen. Temeer er alleen maar spelletjes op deze laptop door mijn vrouw wordt gespeeld!
Graag reacties en alvast dank hiervoor!
Trojan heet Banker! Ik ga eerst de spellingcontrole op mijn iPad uitzetten, wordt er lichtelijk gestoord van. Sorry!
Johan.
Wat kan ik hier aan doen? Iemand een oplossing. Omdat het alleen een registersleutel is en geen bestand maak ik mij niet al te veel zorgen. Temeer er alleen maar spelletjes op deze laptop door mijn vrouw wordt gespeeld!
Graag reacties en alvast dank hiervoor!
Trojan heet Banker! Ik ga eerst de spellingcontrole op mijn iPad uitzetten, wordt er lichtelijk gestoord van. Sorry!
Johan.
Laatst bewerkt: