Bankafschriften printen kan niet economisch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dorien7

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Ik probeer de ING afschriften met 2 op een pagina te printen. Dat lukt wel, alleen staat er dan twee keer hetzelfde afschrift op. Klik ik dubbelzijdig aan dan staat er zelfs vier keer hetzelfde op. Printen kan wel met elk afschrift op een A-4, waar het dan levensgroot, inclusief 2 keer de grote oranje leeuw, op staat. Dat kost handenvol geld aan printerinkt.

Ik ben al de hele ochtend bezig een manier te vinden om twee afschriften op dezelfde pagina te kunnen zetten. Heb gebeld met ING, zij verwijzen naar HP en daar sturen ze me naar Adobe. Daar krijg ik een gebrekkig engels sprekende man, die me het hemd van het lijf vraagt, mijn e-mailadres wil weten om me terug te bellen en mijn antwoorden niet begrijpt.

Ik heb een HP Officejet 6500A Plus, werk op IOS 10.9.1

Heeft misschien iemand ditzelfde probleem gehad en het opgelost?

Ik los dat als volgt op: met een tooltje die een print screen kan maken, zoals bijv Gadwin Printscreen: http://www.gadwin.com/printscreen/
Een gratis tooltje. Die zet ik dan in de stand dat ie elk gekozen deel/rechthoek van het scherm kan kopieren en opslaan als een JPG-plaatje (of BMP, of GIF).
Als dan alle afschriften die ik wil printen op die manier in de speciale map in Mijn Documenten zijn opgeslagen print ik ze m.b.v. MS Office Picture manager (of welke plaatjes-print-software dan ook).
Hier staat de handleiding van Gadwin Printscreen: http://www.kennisnet.nl/fileadmin/contentelementen/kennisnet/Sector_so/printscreen.pdf

Dank je srpchulp, het lijkt het ei van Columbus! Ik zou het direct willen proberen, maar helaas, andere dringende zaken moeten nu eerst. Ik kom er later op terug.

Dank voor de hulp, het is gelukt met printscreen. Ik heb het Windows programma niet, omdat ik op een Mac werk (IOS). Printscreen is daarop heel eenvoudig, maar je moet het wel even weten :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan