Bankgegevens invullen bij instal Win10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
ik ben win10 aan het instaleren op een wat oudere PC. Als ik bij het venster kom van Microsoft 365 Familie kom klik ik op Nee bedankt. maar iedere keer kom ik bij het volgende venster dat ik mijn bankgegevens moet invullen. En dat wil ik dus niet. Maar kan dan ook niet verder met de Instalatie. wat ik fout doe begrijp ik niet doe alles wat ik voorheen ook gedaan heb bij een win10 instal
 
Heb je een nieuwe schone USB stick gemaakt met de Media creation tool die je daarvoor gedownload hebt, waar mee je die USB stick aan kunt maken nadat de iso naar keuze gedownload is?
Heb al tig installaties zo gedaan op oudere pc's bij de kringloop, nog echt nooit zoiets gezien.
 
Laatst bewerkt:
Zorg eens dat er geen internet is, mss dat er iets actief wordt agv daarvan. Dat helpt bijv ook als een lokaal account wil maken en als er een LAN verbinding is dan lukt het ook niet om voor een lokaal account door te klikken.
Dat laatste had ik zelfs afgelopen week in een VM (virtuele machine), niet alleen het LAN van de VM maar zelfs de LAN van mijn desktop moest even uitgezet worden. Even terug in het installatie menu en daarna weer verder... en daar was de lokale account optie er wel....
 
Klopt een kennis kwam met het zelfde internet eruit opnieuw opstarten en instaleren het werkt nu dus wel.
Hartelijk dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan