bannen na verkeerde vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

sdr

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2001
Berichten
837
Ik heb een verkeerde vraag gesteld hier op dit forum.
Ik heb niet de regels gelezen hierover.

En ineens is iedereen wakker lijkt het wel want ze vallen mij aan alsof ik een moord heb begaan.

Ik vind dit nogal ziekelijk ziek van jullie en ik wens jullie verder succes met de volgende.
 
Er zijn geen domme en ook geen verkeerde vragen. De betweters hebben denk ik vooral een probleem met zichzelf. Past allemaal wel een beetje in de wormen en maden discussie van de laatste tijd.
 
Je bent niet gebanned (je had anders dit niet kunnen plaatsen) maar je hebt van een andere mod een waarschuwing gekregen niet om je vraag maar doordat je verder offtopic ging.

Mocht je commentaar hebben op de waarschuwing doe dat dan naar de desbetreffende mod en niet op het forum

En lekkere kwal: Commentaar kun je wel aan ons overlaten :thumb:
 
Van een ban is geen sprake, je hebt een waarschuwing gekregen omdat je je niet aan de huisregels hebt gehouden. Bij je aanmelding ben je akkoord gegaan met deze regels dus we verwachten dan dat je ze gelezen hebt.

We willen je met al je vragen helpen, zolang ze niet in strijd zijn met deze regels.

Ik hoop dat je nu de huisregels inmiddels even doorgelezen hebt dan hoeft zich dit niet te herhalen.

ps. zou je dit soort dingen in het vervolg in de sectie Feedback willen zetten
-edit- of nog beter zoals M@rio terecht voorstelt met de moderator zelf willen oplossen.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door sdr
Ik heb een verkeerde vraag gesteld hier op dit forum.
Ik heb niet de regels gelezen hierover.

En ineens is iedereen wakker lijkt het wel want ze vallen mij aan alsof ik een moord heb begaan.

Ik vind dit nogal ziekelijk ziek van jullie en ik wens jullie verder succes met de volgende.
Een moord? Nee hoor zo erg is het niet.

Deze topic gaat op slot. Reacties? Stuur me een PB!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan