banners en ads filteren tijdens surfen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borrelnoot

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Hoi!

Is er een programma ( of een plugin ) dat banners en ads tijdens het surfen weg kan laten ? zonealarm pro had deze optie ook, maar krijg zonealarm op beide pc's ( xp en vista ) niet meer geinstalleerd, ik vond het prettig surfen altijd. Voor alle duidelijkheid, ik heb het dus niet over pop-ups :)

ps: mocht deze vraag in de verkeerde sectie staan, mijn excuses daarvoor :)

Ik heb geen last van die dingen en gebruik spybot en spywareblaster.

@ karine: die zijn neem ik aan voor spyware :D daar heb ik geen last van. gaat mij er meer om om sommige flitsende en irritante banners eruit te gooien op sommige sites

@ Dillondarko: ik dacht al dat er iets van firefox zou komen :D echter ik maak daar geen gebruik van, surf alleen met IE en Opera, en om nou met 3 browsers te gaan werken..

Dan moet je mij zo eens enkele sites geven dan.

vooral amerikaanse sites, ik vraag dit gewoon omdat het een fijne optie was die ik nu mis, maar krijg zonealarm niet meer geinstalleerd ( bij vista slaat ie vast, bij xp start ie helemaal niet op door een fout ). Op internet zijn veel progjes ervoor te downloaden, heb in het verleden aantal geprobeert, ze hielpen niet echt.. dus dacht dat hier misschien een aantal mensen waren die er wat ervaring mee hadden :)

IK kom zelf op de meest bizarre sites en heb er geen enkele last van.

Heb je limwire
daar komen ze ook wel weg
je kunt het makkelijk verwijderen via software dan add browser
hij zegt dan dat het een besturing programa is maar is het niet
zo..

btw gebruik firefox en google tool bar houd z eook tegen

Ook goed en gratis : McAfee SiteAdvisor-plugin voor IE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan