Banners en buttons niet weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

geeke

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2003
Zoals de titel al verteld worden enkele banners niet weergegeven.
Wit veld met "de bewerking is afgebroken". Ook Nedstat button werkt niet meer.
Iemand een suggestie, protocol fout?

Thx!

Kan een popup-stopper zijn, firewall te streng ingesteld, zet je IE eens op standaard, dat soort dingen dus.

Firewall had ik al eens uitgeschakeld, beveiliging staat op normaal en de geavanceerd tab had ik ook al eens op standaard gezet...Java getest etc..

Geef eens een voorbeeld qua link/url. In IE moet je naar het tabblad Beveiliging en dat op standaard zetten.

Laatst bewerkt:
Bijvoorbeeld banner hier rechtsboven.
Terwijl sommige banners het wel doen.
Neem bv www.lapalma.pagina.nl links wel rechts niet..
En de Nedstat button krijg ik ook een kruisje voor, link werkt ook niet.
Beveiliging staat ook op standaard..

sorry, lapalma.pagina juist andersom dus..links niet, rechts wel..

Laatst bewerkt:
Mn Xp versie is origineel, alleen office is een Kazaa versie. En Zone alarm heb ik gede-activeerd en daarna nieuw opgestart, probleem blijft dus.

Firewalls nestelen zich diep in het register en dan maakt het vaak niet uit als je deze even uitzet. Ik zou toch maar eens met de instellingen schuiven. Staat je firewall wel uit in XP?

Oke, heb nu dus de schuifjes omlaag gedaan, zover totdat ik de melding krijg dat de firewall uit is.
XP's firewall staat ook uit.
Daar de installatie van Office het laatste is wat ik veranderd heb denk ik dat het hieraan zou moeten liggen.
Deze heb ik dus nu weer ge de-installeerd, zonder gewenst effekt.
Neem aan dat office v/d key van XP zelf afblijft?

Ik denk dat ik hetzelfde zie als jij op http://www.lapalma.pagina.nl/
Ik heb: NIS 2003 (en heb daarin de startpagina's toestemming gegeven) en een popupstopper. Ik kan overigens wel op dat NedStat-ding (onderaan) klikken.
Volgens mij heeft die Office-key niets te maken met XP zelf maar zeker weten?

attachment.php

Misschien heb je hier nog wat aan: Er worden in Internet Explorer geen afbeeldingen weergegeven op websites.

Bijlagen

• clipboard01.jpg
    clipboard01.jpg
    8,1 KB · Weergaven: 111
Laatst bewerkt:
Hmm, nee ik heb geen Norton, firewall op laag en alle instellingen op standaard..

Kijk toch maar eens naar je instellingen van ZoneAlarm. Hier staat best een goede uitleg: http://www.windos.nl/
klik dan op Systeemkennis (rechtsboven), klik Veiligheid (links) en weer rechts, klik op ZoneAlarm installeren.

Leeg ook voor de zekerheid de map Tijdelijke Internet-bestanden (ook de offline items), Geschiedenis, Cookes-map (in IE/Extra/Internet-Opties) en eventueel de Temp-map.

Mocht dit alles niet helpen dat weet ik het ff niet meer, mogelijke anderen?

Misschien heeft iets of iemand het hosts bestand gewijzigd.

Het heet hosts (dus zonder extensie)

Dit bestand kun je lezen met notepad (kladblok) en staat bij windows 9x in c:/windows en bij windows XP en 2000 in c:/windows/system32/drivers/etc

Je kunt dit testen door even de hosts file te renamen (hosts.old of zoiets) en met kladblok een blanco hosts te maken.

Er is veel info te vinden over hosts op het www

Om alle rottigheid uit te sluiten: Lees het begin van dit topic eens en voer het uit: Helpmij tegen spyware offensief Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.

Oke thanks, dat host verhaal moet ik me nnog even in verdiepen. Wat ik in ieder geval al in notebook hierin kan vinden is dat er enorm vaak Kazaa in staat. Naar mijn mening een bron van veel ellende dus heb ik maar eens gedeinstalleerd.
Maar zonder resultaat dus.
Verder ga ik zometeen eens de boel hijacken, altijd goed natuurlijk. Hierop kom ik dus later terug.

geeke,
Dit kan aan verschilende dingen liggen.
Ten eerste: indien je een firewall hebt, zet die dan heel even uit om te checken of het daaraan ligt.
Zo ja, dan moet je de firewall even anders configureren.

Indien het niet aan de firewall ligt dan moet je even drie dingen legen:

1.cookies (configuratiescherm met klasieke weergave-internet options-cookies)
2. temporary internet files / tijdelijke internet bestanden (configuratiescherm-internet options-temporary internet files)
3. Alles verwijderen wat er in de 2 Temp mappen zit:

in C:\Documents and Settings\eigen account\Local Settings\Temp (indoen je 2000/xp hebt natuurlijk) en in C:\Windows\Temp

Ga ook naar configuratiescherm-internet options-beveiliging en zet het internet,lokaan intranet, sites met beperkte toegang en vertrouwde sites alle 4 op standaardniveau.
Toepassen-ok.

Dan zou je probleem over moeten zijn.

Zo niet, dan kun je I.E. repareren. Dat doe je door naar start-configuratiescherm-software-internet explorer-verwijderen. Dan vind je de optie Internet explorer herstellen.

Als je dan nog een probleem hebt dan kan het ook nog aan het feit liggen dat je spyware hebt op de pc.

Scan dan met spybot en verwijder alles wat er gevonden wordt via dat programma.

http://download.com.com/3000-2144-10194058.html

En dan moet je probleem wel opgelost zijn.

Oke, al deze punten uitgevoerd, alles dus ook internet explorer opnieuw geinstalleerd, maar nee....
Als ik een klomp had zou ie breken.

ps Pieter heeft mn hijack log gechecked en die is ook oke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan