barebone en XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulie

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2000
Berichten
38
Ik heb een barebone van asus ( http://nl.asus.com/products.aspx?l1=1&l2=3&l3=410&model=502&modelmenu=2 )opgebouwd (sempron 2800- maxtor 200gb sata- 1gb ddr400) en wil daar nu win XP opzetten. Uiteraard moet ik voor de sata hdd middels F6 drivers installeren (die netjes op een cd-rom staan). Helaas vraagt het setup menu van windows naar een floppy drive en die zit niet in de barebone.:confused:

Iemand een idee hoe ik dit kan omzeilen??

Alvast bedankt.

Paul de Jong
 
usb stick ?
 
eeeh?

Daar heb ik er wel 1 van maar hoe maak ik XP wijs dat het een floppy is?:eek:
 
Op welk moment wordt er om een floppy gevraagd.
 
Ok

Als ik tijdens de set-up op f6 druk (om de drivers voor de sata te installeren) geeft het setup menu aan geen floppy-disc te detecteren. Ik krijg dan twee opties nml:
<f3> -exit set-up of <enter> ga terug. Daar kom ik niet veel verder mee.


Paul.
 
Kun je in de bios opgeven dat je ook kunt opstarten van usb zo ja zet dat dan eens aan.
lijkt mij heel vreemd dat je een floppy drive moet hebben terwijl de driver op cd staat.
maar ik ga speuren.......
 
thnx

Alvast bedankt, ik er morgen weer eens mee aan de slag. Als het lukt laat ik het wel horen.:thumb:


Paul.
 
Yearh

Een trucje is opstarten met een cd van vista. In het setup-menu kan je daar wel drivers installeren vanaf je cd-rom. (de drivers worden op een x: partitie gezet, geloof ik). Set up afbreken en gewoon xp installeren. Wie niet slim is........:p :p :p :p :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan