basiq air

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja1968

Meubilair
Lid geworden
29 sep 2002
Doet www.basiqair.com het bij jullie wel? Dus nadat je een datum en een bestemming hebt aangeklikt. Ik krijg al een half uur "pagina kan niet weergegeven worden" , terwijl hij het daarvoor wel deed.

Is het gewoon druk? Of is er hier ineens iets mis?
Ik wil zo graag boeken.....:(

Dus.....de site zelf kom ik wel op.
Wie wil dit voor mij testen?

Dan heb ik nog een vraag. Bestaat er een manier waarop je niet iedere keer je bestemming en datum na iedere poging in hoeft te vullen? Dus dat hij die gegevens onthoudt?

Laatst bewerkt:
Nee doet het niet. Het is trouwens helemaal druk qua reizen want op www.schiphol.nl kom ik ook al niet. :(

Bedankt voor je reactie huijb, dan hoef ik hier geen capriolen uit te halen om het voor elkaar te krijgen.

Vraag is opgelost. Hoop dat het snel over is, want kan maar boeken tot en met morgen.

Mocht het nog lukken, prettige vakantie dan :)

Ik kom er gewoon op hoor,geen probleem. :thumb:

Ik lees daar:
In verband met grote drukte op deze website door de huidige prijsactie kunt u vertraging ondervinden tijdens uw boeking. Excuses voor het ongemak.

(en als alle helpmij-ers daar nu ook gaan kijken wordt het nog drukker :D)

Geplaatst door Rob73
Ik kom er gewoon op hoor,geen probleem. :thumb:

Dus nadat je een datum en bestemming hebt aangeklikt? Want de site zelf kom ik ook op.

Ik ga het meteen weer proberen.

Bedankt voor de antwoorden. Ouders gaan voor mij ouderwets naar de balie van basiqair op schiphol. Digitale techniek werkt toch niet altijd goed. Hopelijk is het op de "gewone" weg minder druk:D

Had dat dan gezegd ik moet zometeen om 22.30 uur op schiphol zijn. :)

[offtopic] schiet jij het ook voor dan? [/offtopic]:D
Maar schiphol.nl werkte dus wel he. Dus jij kunt op reis:thumb:

Ik schiet het wel voor hoor, hmmm kom tot € 10,- is dat genoeg.

Maar ehh ik moet iemand ophalen, ikzelf ga niet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan