Ik heb 750 euro om een pc samen te stellen. Inclusief scherm trouwens. Muis en toetsenbord is niet nodig. De pc is voor 'normaal' gebruik, beetje fotobewerken, beetje office, beetje internetten, dat soort dingen. Games worden er niet op gespeeld.
Stilte is enigszins belangrijk, maar binnen budget mag het niet ten koste gaan van performance. Windows 7 64 bit moet er op zitten, verder software is niet nodig, misschien alleen alvast anti-virus.
Bij Dell kan ik dit krijgen voor 749 euro:
Intel® Core™ i3 Processor 530 (2,93 GHz, 4 MB)
6.144 MB 1.066 MHz Dual Channel DDR3-geheugen [3 x 2.048]
640 GB SATA-harde schijf (7.200 rpm)
Nvidia ® GeForce G310 512MB graphics card
Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 Bit
Dell IN2010N 20-inch breedbeeldflatpanel
McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 36 maanden
16x optisch dvd+/-rw-station
USB-muis en toetsenbordIntegrated 7.1 channel audio bewerken
19-in-1 Media Card reader
Hebben jullie het idee dat ik beter ergens anders kan kijken? Ik heb niet de kennis om een hele configuratie te gaan opzetten (voedingen, moederboreden, etc. etc.), dus daar zou ik hulp bij moeten hebben. Ook het fysiek in elkaar zetten moet al gedaan zijn, net zoals Dell dat zou doen dus.
Bedankt alvast.
Sander.
Stilte is enigszins belangrijk, maar binnen budget mag het niet ten koste gaan van performance. Windows 7 64 bit moet er op zitten, verder software is niet nodig, misschien alleen alvast anti-virus.
Bij Dell kan ik dit krijgen voor 749 euro:
Intel® Core™ i3 Processor 530 (2,93 GHz, 4 MB)
6.144 MB 1.066 MHz Dual Channel DDR3-geheugen [3 x 2.048]
640 GB SATA-harde schijf (7.200 rpm)
Nvidia ® GeForce G310 512MB graphics card
Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 Bit
Dell IN2010N 20-inch breedbeeldflatpanel
McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 36 maanden
16x optisch dvd+/-rw-station
USB-muis en toetsenbordIntegrated 7.1 channel audio bewerken
19-in-1 Media Card reader
Hebben jullie het idee dat ik beter ergens anders kan kijken? Ik heb niet de kennis om een hele configuratie te gaan opzetten (voedingen, moederboreden, etc. etc.), dus daar zou ik hulp bij moeten hebben. Ook het fysiek in elkaar zetten moet al gedaan zijn, net zoals Dell dat zou doen dus.
Bedankt alvast.
Sander.