bass van z640 stopt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert10

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
hallo,

al enkele weken kraakte mijn boxen van mijn logitech z640 set. Vandaag maar besloten om eens goed door de software en drivers etc te ploegen om een eventueel software matig probleem te vinden. Na al dat gepruts is mijn bassbox opgehouden met het produceren van geluid. Helaas kan ik niet zeggen of het komt door een instelling van me, of dat de box nu kapot is.

Ik zie denk ik door de bomen het bos niet meer....

Stekker etc zitten er goed in. De drivers werken correct. De windows geluidsinstellingen staan nog op 5.1

Wat nu?

Gr

Robert

Hoi,

Klik eens op het 'Geluids Speakertje'. Rechtsonder in de taakbalk. Kijk of je hier een instelling kan vinden over je bassbox, misschien staat deze uit.

hmm :S...... als ik hard op de subwoofer slaat komt ineens de bass terug...helaas blijft het lichtelijk kraken en na +/- 5 min valt de bass weer uit..

er zal dus wel iets los zitten ofzo daarbinnen..

:S.... balen...dit is volgens mij niet een setje dat je zo ff uit mekaar schroeft..

Dat denk ik ook niet nee.

Heb je nog garantie? Ik zou er even mee terug gaan als ik jou was.

hm...helaas is hij al 2 jaar oud...volgens mij dus geen garantie meer.....de hele set verkopen ze zelfs niet meer....

helaas maar iets nieuws kopen dan :S

Maar je zou even naar de winkel kunnen gaan. En kijken of zij kunnen zien of het te repareren is.

Maar ik zou dan zeker even vragen wat het gaat kosten. Want je hebt tegenwoordig hele mooie setjes voor weinig.

Wat te denken van dit setje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan