royduin
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 mei 2006
Hey,
ik heb een bootable floppy gemaakt, maar hij kan niet kopieëren! Ik gebruik nu dit:
Maar volgens mij werkt de helft niet!
Wat er moet gebeuren:
1) Controlleren of c:\windows\system32\ntoskrnl.exe er is, als deze er is verder gaan, anders een fout geven dat hij er niet is.
2) Controlleren of c:\ntoskrnl.exe er is, als deze er is verder gaan, anders een fout geven dat hij er niet is.
3) Als die 2 bestanden er zijn, dan moet "c:\ntoskrnl.exe" naar "c:\windows\system32" gekopieërd worden. (overschrijven)
Kan iemand het code aanpassen zodat het is zoals ik hierboven beschreven heb? Dat het ook werkt?
Roy
ik heb een bootable floppy gemaakt, maar hij kan niet kopieëren! Ik gebruik nu dit:
Code:
echo 1 Searching for ntoskrnl.exe in your system path...
if exist c:\windows\system32\ntoskrnl.exe GOTO hoi1
hoi1:
echo - ntoskrnl.exe Found !
echo.
echo 2 Searching for ntoskrnl.exe on your C:\ Drive...
if exist c:\ntoskrnl.exe GOTO hoi2
hoi2:
echo - C:\ntoskrnl.exe Found !
echo.
echo 3 Copy ntoskrnl.exe to your system
xcopy /y c:\ntoskrnl.exe c:\windows\system32
xcopy /y c:\ntoskrnl.exe c:\windows\system32\ntoskrnl.exe
copy /y c:\ntoskrnl.exe c:\windows\system32
copy /y c:\ntoskrnl.exe c:\windows\system32\ntoskrnl.exe
Wat er moet gebeuren:
1) Controlleren of c:\windows\system32\ntoskrnl.exe er is, als deze er is verder gaan, anders een fout geven dat hij er niet is.
2) Controlleren of c:\ntoskrnl.exe er is, als deze er is verder gaan, anders een fout geven dat hij er niet is.
3) Als die 2 bestanden er zijn, dan moet "c:\ntoskrnl.exe" naar "c:\windows\system32" gekopieërd worden. (overschrijven)
Kan iemand het code aanpassen zodat het is zoals ik hierboven beschreven heb? Dat het ook werkt?
Roy
Laatst bewerkt: