Bat_sasser.a

• Onderwerp starter Onderwerp starter Raj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Raj

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2004
Ik gebruik normaal Norton AV, maar voor de zekerheid heb ik ook online een check gedaan met Trend Micro Housecall.

Resultaat is dat deze het virus BAT_SASSER.A heeft gevonden in C:\windows/system32\cmd.ftp.

Probleem is dat het onmogelijk is om deze te verwijderen. Reden wordt niet gegeven. Overigens heeft Norton dit virus dus niet gevonden.

Hoe kan ik dit virus verwijderen?

Wel gezien. Ik vind het een zeer onduidelijk verhaal. Ik heb dat tooltje gebruikt waar ze het over hebben. Resultaat: virus nog steeds aanwezig.

Met de removal tool van Norton wordt het virus niet eens gevonden. Vreemd.

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb het ook ontdekt via housecall.trendmicro. Het al verschillende scanners en verwijdertools erop los gelaten, maar deze lijken hem allemaal niet te vinden. Is dit ding heel schadelijk, en zo ja, wat kan ik er aan doen? Heb gekeken wat de installatiedatum was van dat cmd-bestandje en die is toch meer dan 2 maanden oud, maar begin nu ook wel serieuze problemen met mn computer te krijgen, weet alleen niet of dit de oorzaak is. Mn scanknop van mn gewone virusscanner is ook onklaar.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan