batch-file of Powershell om automatisch IIS-feature te installeren via INNO-SETUP ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yoshi

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Hallo bollebozen in het programmeren !

Ik probeer in INNO SETUP (http://www.jrsoftware.org) de optionele Windows feature IIS-WebServerRole toe te voegen. Eigenlijk maakt het mij weinig uit of dat via PowerShell gebeurt, dan wel via een command-line. Als het maar werkt :).

Momenteel heb ik in INNO SETUP in de [RUN] sectie volgende code staan:

Filename: "PowerShell.exe"; Parameters: """Enable-WindowsOptionalFeature"" ""-FeatureName IIS-WebServerRole"" ""-Online"""; StatusMsg: "Wij installeren de Webservice voor U, even geduld ..."; Flags: runhidden waituntilterminated shellexec;

En dat loopt lekker als ik dat compile, en vervolgens mijn Setup.exe uitvoer "Als Administrator" op hetzelfde systeem als waarop het is gecompileerd. Copieer ik echter de Setup.exe naar een andere PC, dan gebeurt er helemaal niks. :(

Nochtans, als ik Powershell open "Als Administrator" en precies hetzelfde commando ingeef, dan wordt alles keurig geïnstalleerd.

Het lijkt er dus op dat er ergens iets in de Setup verwijst naar de computer waarop het is gebuild.

Alle ideeën zijn welkom.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan