Hallo,
Weet er iemand hoe je bestanden in een batchfile moet formuleren om te backuppen?
Ik heb bv volgende lijn:
cd c:\Documents and Settings\%username%\My Documents\
xcopy *.* e:\BackupUser\Outlook /e
Maar als ik dit toepas splitst deze 'My Documents' zich in 2 folders op de externe HDD;
Folder - My
Folder - Documents
Beide folders zonder inhoud.
Onderstaande werkt wél zonder problemen naar de externe HDD:
xcopy /s Desktop e:\BackupUser\Desktop
xcopy /s Favorites e:\BackupUser\Favorites
xcopy /s Nethood e:\BackupUser\Nethood
Weet er dus iemand hoe dit moet aangepast worden voor My Documents?
Alvast bedankt!
Weet er iemand hoe je bestanden in een batchfile moet formuleren om te backuppen?
Ik heb bv volgende lijn:
cd c:\Documents and Settings\%username%\My Documents\
xcopy *.* e:\BackupUser\Outlook /e
Maar als ik dit toepas splitst deze 'My Documents' zich in 2 folders op de externe HDD;
Folder - My
Folder - Documents
Beide folders zonder inhoud.
Onderstaande werkt wél zonder problemen naar de externe HDD:
xcopy /s Desktop e:\BackupUser\Desktop
xcopy /s Favorites e:\BackupUser\Favorites
xcopy /s Nethood e:\BackupUser\Nethood
Weet er dus iemand hoe dit moet aangepast worden voor My Documents?
Alvast bedankt!