Batterij (autonomie) iPhone 4S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maki209

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2013
Hoi allemaal,

Dat mijn iPhone 4S geen 10 dagen autonomie heeft kan ik zeker mee leven :) Als je ziet hoe intensief zo'n ding gebruikt wordt lijkt het me wel logisch dat die batterij min of meer 1 dag meegaat. Dat impliceert natuurlijk wel dat ik bijna dagelijks met het niet zo leuke gevoel zit '****, binnen 2u zal m'n gsm plat zijn!'. Onlangs zag ik dat ik nog 25% batterij over had en wou ik er op anticiperen. Ik had hem op dat moment niet echt nodig, maar later op de dag ging ik nog een aantal foto's nemen. Ik dacht dus dat het een goed plan ging zijn om mijn iPhone uit te schakelen en dan een uurtje of 3 later terug aan te schakelen, om zo mijn batterij wat te sparen. Een drietal uur later, wanneer ik mijn iPhone terug aanschakelde, had ik echter nog slechts 14% batterij over :confused:

- Vergt dat zo veel energie, het aan en uitschakelen?
- Buiten 3G uitschakelen en helderheid van het scherm verminderen, zijn er nog tips om de batterij langer te doen meegaan?

Alvast bedankt!

Hoi,

Bij je instellingen menu kan je het volgende nog proberen te veranderen.

- In berichtgeving alle apps in berichtencentrum waarvoor je geen notificatie wil uitvinken
- Als je mail gebruikt kan je de tijd instellen hoe vaak die op nieuwe email checkt of zelfs handmatig.
- Privacy kan je nog je locatie voorzieningen uitzetten.
- Als je veel apps erop hebt staan is het verstandig om te verwijderen wat je niet gebruikt, kan ook wel is helpen.
- Wifi uitzetten of in ieder geval dat ie niet steeds naar nieuwe netwerken zoekt als het niet gebruik is.

Je hebt geen jailbreak neem ik aan?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan