Batterij kapot??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
mijn oude pc heb na aankoop van een nieuwe aan mijn kleinzoon gegeven.enkele weken geleden belde hij op hij start niet meer Opa.
ik de volgende dag met de pc naar paradigit daar wert alles grondig nagekeken alle apparaten een voor een uitgeschakeld om die uit te sluiten.
tenslotte kwam de batterij aan de beurt deze werd verwijderd enkele malen werd de aan/uitknop gebruikt en zie hij werkte weer.

maar gister de telefoon kleinzoon pc start niet op ik er op af batterij er uit alle kabels van de pc losgekoppelt uit/aan knop enkele malen gebruikt en ja hoor hij werkte weet. Maar dit is nu twee maal in een korte tijd gebeurd en ik vraag me af kan er niet wat meer aan de hand zijn.
Dus de vraag of iemand er een antwoord op heeft.

PC werkt met Win7

Pc toevallig aangesloten op een ongeaard stopcontact/wandcontactdoos?

Of is de pc (in het algemeen) op een stroomgroep aangesloten waar andere (zware) apparaten wellicht zorgen voor stroomdips of waar (wellicht) 'vuile' apparaten op staan zoals slechtwerkende (laptop)opladers etc.?
Dus (zo'n beetje wat de vorige poster voorstelde) zeker eens proberen om de pc te laten aansluiten op een geaard stopcontact in een 'vrije' stroomgroep.

Andere optie die kan helpen is het ontladen van het moederbord: Stroomkabel van de pc af, en daarna zo'n 12x achter elkaar de aan-uit knop kort indrukken.

Tijs.

hij was op een geaarde stekkerdoos geplugd heb em nu rechtstreekt in de muurdoos gedaan.
voordat de stekker er inging eerst 12 x de aanuitknop bedient nu dus afwachten of dit werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan