Batterij LG G3 snel leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

DefectGun

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2011
Beste Helpmij'ers,

Sinds gisteren heb ik een nieuwe LG G3 in mijn bezit. Volgens tests op internet zou de batterij 19 uur gesprekstijd bevatten. Bij mij echter, zegt hij dat een volledige accu maar 8 uur meegaat.

Ik heb de batterij al volledig laten leeglopen om hem vervolgens weer volledig op te laden, maar dit is heeft niet geholpen. Wat ik vooral vreemd vind, is dat er bij batterij "ontladen" staat. Ik heb nooit eerder android gebruikt, dus ik weet niet of dit betekent dat de accu wordt leeggetrokken, of dat het gewoon betekent dat hij niet aan het opladen is.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

DefectGun

P.s. de helderheid van het scherm staat op auto.

Screenshot_2015-06-06-09-32-55.jpgScreenshot_2015-06-06-09-32-43.jpgScreenshot_2015-06-06-09-32-29.jpg

Bedankt voor je reactie Lange Pier. Ik heb gelezen dat bij het eerste gebruik de accu een keer vanaf 0 tot 100 moet worden opgelade om het te kalibreren. Wat accuduur betreft, ben ik wel enigszins teleurgesteld. Ik had gehoopt dat dit iets met de "ontladen" status te maken zou hebben, maar als jij zegt dat dit niet zo is geloof ik je graag.

Bedankt voor je reactie! Nu ik dat weet, weet ik in ieder geval hoe hij niet nog verder af kan takelen. Ik denk dat het vooral door de prognose komt die niet helemaal klopt, want ik heb de telefoon best wel intensief zitten te gebruiken en toen pas gekeken.

Hoe dan ook, bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan