Batterij loopt heel snel leeg

• Onderwerp starter Onderwerp starter drive
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Vanaf het begin heb ik de hele tijd al problemen met mijn mobiel. Het is een Sony Ericsson K200i. Hij is nu een half jaar oud. Eerst kreeg ik steeds de melding: probeer het later opnieuw, nu heb ik hem zondag opgeladen, gisteren wilde ik hem weer aanzetten, bleek de batterij leeg te zijn. Kan, misschien aan laten staan? Opnieuw opgeladen. Ik heb hem maar 40 minuten aan laten staan omdat ik weg was en daarna weer uitgezet. Nu wilde ik hem weer aanzetten, is alweer de batterij leeg. Hoe komt dit?

Gauw terug naar de winkel waar je hem gekocht heb. Lijkt wel een defecte batterij.

De winkel waar ik hem heb gekocht is verhuisd. Het was volgens mij een oud model die in de uitverkoop is gegaan. Mijn zoon heeft er net zo één en geen problemen ermee.

Hoi,

En de batterij van de zoon bij jou wat dan?

Modag

Die doet het gewoon goed. Mankeert niets aan. Hij heeft hem elke dag bijna de hele dag aanstaan.

Hoi,

Ja dat begrijp ik maar ik zou even de batterij met elkaar even ruilen, dan weet je zeker of het aan de batterij of aan het toestel ligt.
En voor de garantie maakt het niets uit of het een verouderd toestel is garantie gaat pas in vanaf aankoopdatum.

Modag

Dat wil ik wel proberen, maar hij is er op dit moment niet. Het kan niet eerder als vanmiddag laat of vanavond.

Nou, ik heb het tegen mijn zoon gezegd van mijn telefoon en hij heeft de batterij er even uitgehaald. Ook heeft hij hem even schoongeblazen en weer in elkaar gezet. De batterij schijnt gewoon nog vol te zijn. :confused:

Hoi,

Ik zou toch even kijken hoe de batterij zich houd in telefoon van je zoon.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan