Hier ben ik dus nog maar eens.
Ik ben dus terug naar de telefoonwinkel gegaan en besloot mijn toestel in te dienen voor een nazicht ( je leest er hierboven meer over). Maar wat een teleurstelling. Toen de verkoper mijn toestel wou inchecken in zijn computer merkte hij dat ik het niet in zijn winkel gekocht had. Ik legde uit dat de winkel waar ik hem kocht niet meer bestaat in onze stad. Maar daar hield alles op en hij weigerde me nog verder te helpen. Hier sta ik dus met mijn Samsung van amper anderhalf jaar oud.
Ik heb ondertussen zelf thuis een volledige reset gedaan maar dat verhielp niets aan mijn probleem. Ik installeerde ook een app waarmee ik de toestand van mijn batterij kan volgen, volgens die app is mijn batterij in "good health". Ik weet niet of die informatie betrouwbaar is.
Wat ik ook raar vind is dat mijn GSM voortdurend trilt zodra ik ook maar even het kabeltje van de oplader beweeg, en door dat trillen verliest mijn batterij natuurlijk ook weer van zijn kracht.
Ligt mijn probleem nu aan de gsm zelf, de oplader of aan de batterij, ik weet het echt niet.
Ik kan toch moeilijk eerst een nieuwe batterij kopen, als dat niet helpt een nieuwe oplader, om tenslotte misschien toch te moeten besluiten dat het aan het toestel zelf ligt.
Hopelijk hebben jullie nog eventjes geduld om me te beantwoorden.
Alvast heel hartelijk dank.