Batterij valt uit als ik kabel uittrek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Enogabal

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2011
Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe laptop ASUS X52SV gekocht.
Alles werkt prima, maar wanneer de batterij bijna leeg is, en ik steek de kabel voor de voeding in, dan heb ik nog geen probleem en kan ik gewoon verder werken.
Pas wanneer ik de kabel ontkoppel van de laptop, dan zou de laptop op batterij moeten verder werken maar hij valt gewoon volledig uit. Als ik dan de batterij eruit haal en er terug in steek, dan kan die weer via batterij opstarten (windows normaal starten).

Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe dit kan verholpen worden?
Anders zal ik naar de winkel vanwaar die komt eens een mail moeten sturen.

Alast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Gezien dat hij nieuw is zou ik terug naar de winkel gaan ermee.

Ok, ik heb zonet een email gestuurd naar de winkel vanwaar die komt, hopelijk antwoorden ze snel.

Hoi,

Denk dat het morgen wordt neem aan dat ze nu gesloten zijn het is tenslotte 18.45 uur:confused:

Jah, is niet zo erg :) Ik kan nog steeds werken met de voedingskabel erin he :) Zolang ik hem dan niet uittrek..

Hoi,.

Ja gelukkig wel, ben benieuwd hoe ze dit oplossen neem aan dat je een nieuw notebook krijgt.

Zou grappig zijn, heb deze net 2 dagen en heb net al men programma's geinstalleerd

Hoi,

Ja dat wel maar dan heb je wel een nieuwe en geen gerepareerde ;)

Ik vermoed dat ik gewoon een nieuwe batterij en/of oplader zou krijgen

Hoi,

Zal een nieuwe accu worden dan ,want je kan hem met oplader nu gewoon gebruiken we wachten af;)

Heb je de laptop besteld of langs een winkel gegaan en zo afgehaald? Ik raad je bij de 2e optie aan, om gewoon langs de winkel te gaan en vragen of ze er even naar kunnen kijken, i.p.v. een e-mail te sturen.

Ik heb hem gekocht via campusshop.be en deze werd via UPS afgeleverd.

Tja, dat wordt dan inderdaad e-mailen of ze moeten je meer hulp kunnen bieden door langs hun dichtstbijzijnde winkel langs te gaan en vragen of zij er misschien iets mee kunnen doen/contact kunnen opnemen.

Jah, ik heb de email reeds gestuurd. Ik wacht gewoon op een reactie morgen en anders bel ik er naar als ik tegen vrijdag nog niets gehoord heb :)

Topic verplaatst naar sectie laptops.
(Voor al uw hardwarematige vragen over laptops of aankoop nieuwe laptop.)

Zo, ik heb gebeld en over 3 werkdagen contacteren ze mij terug om een afspraak te maken.
Ik krijg ofwel een reparatie, ofwel een nieuwe laptop. Bij reparatie krijg ik normaal ook een vervang laptop.

Ziezo, er is net een technieker geweest en heeft het probleem opgelost. Hij heeft namelijk een nieuw moederbord in mijn laptop gestopt. De chipset, grafische kaart, ventillator e.d. werden overgenomen van de (kapotte) vorige moederbord. Alles werkt nu weer zoals het hoort ;)

Dus een nieuwe laptop met al een kapotte moederbord? Klinkt raar, welke merk is het?

PS: Als je denkt, dat je probleem is opgelost, klik dan a.u.b. op probleem opgelost, helemaal bovenaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan