Batterij van het moederbord gehaald en nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

WinterBase

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2008
Batterij van het moederbord gehaald en nu?

Hallo,

Al lange tijd heb ik een probleem met de ventilator op het moederbord. Verscehillende dingen heb ik al geprobeerd maar niets wil helpen. Wat doet hij dan? Hij maakt constant de herrie alsof er 10 zware programma's open staan terwijl alleen FireFox aanstaat.

De PC is al meerdere malen geformatteerd en gescaned op virussen. Helaas zonder resultaat. Via een ander forum werd mij aangeraden om de batterij op het moederbord een half uur eruit te halen en daarna weer terug te doen. Dit heb ik gedaan en ik heb hem nu net terug erin gedaan.

Wanneer ik nu de PC aan doe krijg ik eerst het normale beeld van Acer te zien en vervolgens een scherm met een rode balk, groen balk en een grijze balk. Tevens krijg ik voor het zien van het Acer scherm 1 piep, wat ie altijd deed en nadat het scherm van Acer verdwijnd krijg ik nog 2 snelle piepjes achter elkaar. Vervolgens slaat het scherm grijs en kom ik weer bij het scherm met de gekleurde balken.

Foto van wat ik krijg te zien NA het Acer scherm:
[smallimg]http://i28.tinypic.com/1g0gf5.jpg[/smallimg]
Klikbaar.

Wat moet ik nu doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
en het bios is weer correct ingesteld.
door het verwijderen van de batterij zijn alle instellingen verloren gegaan.
kijk eens in je bios of er een reset aanwezig is.

Heb je de batterij ook getest WinterBase? Ze zijn 3 Volt.
Ik weet dat er inmiddels twee maanden zijn verstreken. Is het probleem verholpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan