batterij voor de draadloze muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

kdankers

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2001
Ik heb HP Pavilion 443.nl. Ik baal dat ik regelmatig de batterij (AA) van de draadloze muis moet vervangen. Ik moet ze om de drie à vier weken vervangen! Duracell gaat toch lang mee? Blijkbaar vreet de muis veel stroom. Misschien kan ik beter een oplaadbare batterij kopen, zou dat veel beter kunnen zijn? Wat denk je? Gebruiken jullie voornamelijk alleen gewone batterij, bepaalde batterijen of oplaadbare batterij?

Vroeger met me vorige draadloze muis gebruikte ik altijd oplaad-batterijen.

Nu ik een muis heb met lader die de batterijen in 10 minuten vol heeft, hoef ik dus nooit meer te wisselen.

Gebruik je AA-batterijen?

Ja, ik gebruik AA batterij van Duracell. Toevallig bewaar ik de batterijen sinds januari. Ik tel hier 16 batterijen. Dat is dus om de drie weken vervangen!! :mad:

Muis met een lader die batterijen in 10 minuten vol heeft? Nooit van gehoord. Welke merk? Hoeveel kosten ze ongeveer?

Ik heb een muis met staart maar zonder wieltjes. Dit bespaard mij veel elende. Kost maar € 25, misschien het overwegen waard.

JBS, merk graag. :p

Muurhond, €85 is echt teveel voor een muis! Dan kan ik net zo goed de huidige muis blijven gebruiken.

Geplaatst door kdankers
JBS, merk graag. :p

Muurhond, €85 is echt teveel voor een muis! Dan kan ik net zo goed de huidige muis blijven gebruiken.

Dat kan, maar ik zie er meer de voordelen in dan de nadelen. (o.a dat er voor games geen betere muis op de markt is en geen geklooi met batterijen meer)

doe gemiddeld 6 tot 10 weken met mijn batterijen ik ben 10 uur per dag online ik heb een optische muis van logitech .
Grote geheim ,goedkope batterije van de ALDI:D

Geplaatst door roby
Grote geheim ,goedkope batterije van de ALDI:D
Ik ken dat geheim ook! :D
Ken je ook dat geheim van die medion draadloze muis van de aldi? :D

Geplaatst door headout

Ik ken dat geheim ook! :D
Ken je ook dat geheim van die medion draadloze muis van de aldi? :D
Nee die ken ik niet want ik heb een gratis logitech van UPC gekregen omdat ik gebruik ging maken van hun telefoondiensten :D

Geplaatst door roby

Nee die ken ik niet want ik heb een gratis logitech van UPC gekregen omdat ik gebruik ging maken van hun telefoondiensten :D
Altijd leuk! (de gratis logitech dan hè, die telefonie weet ik nog zo net niet)

Sorry, weer ontopic! :p

Geplaatst door headout

Altijd leuk! (de gratis logitech dan hè, die telefonie weet ik nog zo net niet)

Sorry, weer ontopic! :p

(off topic ja ) maar je hebt gelijk een hoop functies kwijt en niet zo stabiel als KPN wel goedkoper :D

Ik werk ook met een logitech draadloze muis. Mijn geheim: alkalinebatterijen van Ikea! Goed en redelijk geprijst! Ik weet niet precies hoe lan ze mee gaan, maar langer dan 3 weken. Overigens zitten er in mijn muis AAA batterijen en het toetsenbord AA-batterijen.

Ik koop ze of bij de bouwmarkt (eigen merk Praxis) of bij de HEMA, meestal zo'n set van 8 of 10 tegelijk. Dure-cell neem ik niet, verschil in prijs haal je er never uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan