batterij wordt te heet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasvanaquino

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
Hallo iedereen wat te doen als batterij van laptop te heet wordt vindt op het net soms tegenstrijdige informatie.

Modedit: Titel en ongewenste aanhef aangepast

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is eigenlijk heel simpel, een accu mag best warm worden maar niet heet. Ook wel logisch eigenlijk.

of @ Hendricus bedankt voor de tip heb hem bijna direct gelezen.
@ Terrabo: weet ik ook wel dat hij niet te heet mag worden dan heb je een probleem.
Maar kun je er maatregelen tegen nemen zoals laptop verhogen en koelingsgaten vrijghouden en zo. Wat zou nu eigenlijk het beste zijn, moest hij wel te heet worden. Of moet ik hem dan ineens vervangen.

Laatst gewijzigd door jackall; Gisteren om 10:02 Reden: ongewenste aanhef

Het is buiten de thread - ik weet het - maar ik snap echt niet wat je hiermee bedoelt - en ik ben toch al erg lang een helpmijer. :o

De laptop was van een andere persoon in hetzelfde appartementsgebouw. Ik vertelde hem wat ik boven je al had verteld van eerst proberen de ventilatiegaten aan de zijkant om die vrij te maken door die schoon te maken en dan gedeeltelijk te verhogen zodanig dat die vrij spel hebben en de wwarmte uit de laptop kunnen halen. Als dat niet lukte was er geen andere keus dan wat terrarabo mij vertelde en mloest de batterij vervangen worden. Omdat dat nogal vrij kostelijk is heb ik hem geadviseerd eerst de laptop vrij te houden van stof. sta ook ergens in dat artikel trouwens.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan