batterijtje vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendricus

Verenigingslid
Lid geworden
4 mrt 2002
Mijn dochter heeft een oogje laten vallen op een oud laptoppie (Toshiba T 110 CT ). Een aardig dingetje voor haar oogmerk, nl typen op school en huiswerkinstituut.
Enig minpunt is een lege batterij.
Wat ik wil weten is of zo'n laptop geopend kan worden om de batterij te vernieuwen - en eventueel ook of het mogelijk is een reepje geheugen bij te plaatsen.
Alvast dank :)

Geplaatst door hendricus
Mijn dochter heeft een oogje laten vallen op een oud laptoppie (Toshiba T 110 CT ). Een aardig dingetje voor haar oogmerk, nl typen op school en huiswerkinstituut.
Enig minpunt is een lege batterij.
Wat ik wil weten is of zo'n laptop geopend kan worden om de batterij te vernieuwen - en eventueel ook of het mogelijk is een reepje geheugen bij te plaatsen.
Alvast dank :)

Dat kan uiteraanrd, Maar de kostprijs gaat niet erg meevallen. Ik schat voor de batterij zo'n 100 à 150€.
Je moet dan wel bestellen bij een officieel verdeler/hersteller van Toshiba.

Geplaatst door vanzwam

Dat kan uiteraanrd, Maar de kostprijs gaat niet erg meevallen. Ik schat voor de batterij zo'n 100 à 150€.
:8-0: :8-0: :8-0:

Denk dat de vraagsteller een batterijtje voor het moederbord bedoeld. :D

Kijk of je op de site van Toshiba een manual (meestal een pdf file) kan vinden, ze willen die batterijtjes nogal eens verstoppen in een laptop.

Geplaatst door Jozo
:8-0: :8-0: :8-0:

Denk dat de vraagsteller een batterijtje voor het moederbord bedoeld. :D

Kijk of je op de site van Toshiba een manual (meestal een pdf file) kan vinden, ze willen die batterijtjes nogal eens verstoppen in een laptop.

Zou ook kunnen natuurlijk.En dan heb ik mij schromelijk vergist.:o

Ik bedoelde idd het biosbatterijtje :)

Laat me niet meer zo schrikken,vanzwam
:eek: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan