battle field 2 met z'n 2en spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Heb sins kort battle field 2 met updates patch enz.

Nu is de vraag, kan ik bijvoorbeeld ook met z'n 2en tegen elkaar spelen via ip adres?
Dat de andere mijn ip adres bijvoorbeeld moet invullen?? zoja hoe zet ik dat eventueel dan op

Wie weet raad?

alvast bedankt groetjes mike:thumb:

ja dat kan je moet dan alleen wel even een progje downloaden dat hamachi heet dit progje maakt een prive lan connectie tussen 2 computers over het internet hierme kan je dus heel makkelijk over lan met elkaar spelen

hoi bedankt voor je reactie, maar met die gene dat ik wil spelen zit 15km verderop,

zal ik eerst 15km kabel er heen moeten trekken:p haha

het gaat nu dus niet over lan, had ik beter even kunnen melden,maar schrijf vas het progje op, voor als ik eventueel wel via lan een keer wil spelen:D

hopelijk heb je nog andwoord hoe het dus op een andere manier eventueel kan

alvast bedankt

groetjes mike:thumb:

meschien begreep je niet wat ik zij

hamachi maakt een LAN connectie OVER het Internet dus op het WAN enige wat je nodig hebt hiervoor is dus een connectie naar het internet!!!

je moet dan met hamachi naar een hamachi server connecten en van die server krijg je een ip adress met dat ip adress kun je dus in het spel over LAN spelen

zorg er wel voor dat bijde computers met hamachi naar de zelfde server zijn geconnect

je hoeft dus geen kabel te trekken je hebt alleen een internet connectie nodig

Laatst bewerkt:
he toppie ga het eens proberen van weekend, bedankt

groetjes mike :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan