Battle For Middle Earth online!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

It Wasn't Me

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mei 2005
Heey peeps,

Ik speel regelmatig online de laatste tijd met Battle For Middle Earth en heelvaak wanneer ik tegen iemand ga spelen en de pc is bezig met verbinden met de andere pc krijg ik een foutmelding dat het niet lukt en dat het iets te maken heeft met NAT-verversen enzo.
De NAT is te verversenin het spelbij de opties maar darna gebeurd het ook nog regelmatig.
Ik speel ook achter een router:( ! Dat is wel minder...maar ik heb gehoord van een kameraad van me dat het mogelijk is door bepaalde poorten te configureren in de router en iets te veranderen in de configuratie-instellingen van de game dat het tog moet lukken allemaal.

Is er iemand die me daarmee kan helpen...ik heb al gezocht op het internet maar heb helaas niks mogen vinden.

Ik heb een Belkin Cable/DSL Gateway Router. Model #f5d7230-4. Version 1223dc. Het type is een 2,4 Ghz 802.11 g Wireless.

Verder staan er achter op de Router ook nog 3 types adressen, nl.: WAN-MAC, LAN-MAC en WLAN-MAC.
Kan iemand me ook uitleggen wat dat inhoud of dat ik daar iets mee moet doen. Ze beginnen alledrie met "01150" dusss!

Hey super als je me kan helpen..alvast bedankt:thumb: !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan