Battlefield 1942 MOD loopt vast bij custom game

• Onderwerp starter Onderwerp starter Shap
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Shap

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Ik heb een mod op bf1942 gedownload, who dares wins. hij staat in het rijtje bij custom game, waar je alle mods kunt activeren, maar als ik er op klik, gaat ie rechtstreeks naar het bureaublad.
Iemand die dit probleem kent?

Ik heb hem opnieuw geinstalleerd, hij doet het weer.
Gigantisch bedankt voor jullie bijdrage.:thumb:
Tot het volgende probleem.

kom kom, niet zo sarcastisch, we zijn er om te helpen, en soms weet niemand even een antwoord op een vraag. of zoals waarschijnlijk in dit het geval is geweest, zal haast niemand hebben gekeken in het weekend.

maar goed te horen dat t probleem opgelost is,

leon

beste Leon,
het was absoluut niet flauw bedoeld.

Mijn DC werkt niet

Als ik DC(Desert Combat) opstart en een map kies dan gaat ie tien procent ofzow en dan klapt ier eruit ik ahd dit niet met een oudere versie maar nu heb ik final en daarmee gebeurt dat:mad:

Kun je gewoon bf1942 wel gewoon spelen??
zo niet
zorg ervoor dat je de laatste patches geinstaleerd hebt 1.6/1.6b

Verder eerst DC 0.7 installeren
erna DC final

Succes

Oke, ik heb inmiddels aardig wat ervaring opgedaan qua mods :P dus als iets niet werkt is meestal een van de onderstaande dingen het probleem:

- Je moet de 1.61 patch hebben voor battlefield 1942, dus niet 1.6. Deze kan je overal downloaden, google wat rond.

- De mods moet je zetten in de mods-map in de battlefieldmap. Ook moet je er voor zorgen dat hij dan niet nog eens in een andere map zit. Dit wil nog wel een het geval zijn als je iets uitpakt. Dus eerst de battlefield mods map, dan de mod, en dan de bestanden.

- Soms doet de installpatch het niet. Dit kan je volgens mij verhelpen door downloadmanagers. Ik heb zelf getright geprobeerd, waarschijnlijk zijn er wel betere te verkrijgen.

Dat was het wel zo'n beetje, heb je een andere probleem, post er op los.

****** weer een prob

Als ik bij bf 1942 of degelijke online wil spelen dan kan ik punkbuster niet aanzetten dan zegt ie reïnstall laltest patch ik heb dat gedaan ik heb v.1.61B dat isde nieuwste maar ik kan hem dus punkbuster neit aanzetten:shocked:

heeft mn vriend volgens mij ook gehad, en die kon er niks aan doen...
hij heeft em nu opnieuw geinstalleerd en nu doet pb het wel...
dus opnieuw installleren misschien?

dat heb ik niet zon lange tijd geleden gedaan en het werkt nog steeds niet me uitbereiding swoww2 werkt nu niet meer:confused: er zitten teveel fouten ier om te beantwooorden:p

:P maar ik kan nu dus alleen online spelen in non Punkbuster servers en dat zijn er niet zo heel veel

ik weet het, mijn vriend had dus precies hetzelfde, hij is nu online ik vraag wel ff wat hij heeft gedaan tot zo

nou, slecht nieuws, zn broer had er een keer nieuwe drivers in gezet en toen deed hij het weer. ik neem aan dat je nou ook weer niet zo zot op bf bent dat je dat ervoor over hebt.
als je het echt heel graag wil denk ik dat je het spel opnieuw zult moeten kopen...

Lol nee dat heb ike r niet voor over ik krijg nieuwe video kaart dus dan komt battlefield 2 erop maar bedankt en dan speel ik wel zonder pb:thumb:

He verdomme ik had me graphics aangepast en nu als ik een instant battle wil doen klap ie eruit grrr:mad: :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan