Battlefield 1942 Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vermin

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Berichten
100
Hallo mensen. Ik heb net Battlefield 1942 geïnstalleerd en ook ge patcht naar versie 1.61. Om een of andere reden kan ik niet spelen. Het laden van de maps komen vast te zitten op een bepaald punt (verschilt per map). Ik kom soms niet verder dan 10% en soms stopt hij bij 100%. Ik heb Vista, maar dat hoort niet uit te maken. Het schijnt op Vista gewoon te werken.
 
Tot nu toe werkt het weer
Ergens toch van die... eh... subtiele dingen waar ik zo vaak niet aan denk:eek:(doh)
Had ergens anders al hetzelfde antwoord gehad, en het werkte idd:eek:
Maar ik denk dat het een van mijn mods was die hem opknoopte. Ik ga zo proberen te kijken welke (over heel veel tijd, want dat heb ik ineens nauwelijks, laatste paar weken voor de vakantie antiegelijk druk op school, ik moet nu nog wiskunde, grieks en latijn beginnen voor morgen, en tig projecten).

Trouwens bij die sniper, daar is er nu geen richtkruisje als ik niet ingezoomd ben. Hoort dat zo?
Volgens mij heb ik bij de battlefield serie ook uitgezoomd altijd dat ding gehad.
Niet dat het mij veel boeit, ik ben slecht met sniper en bovendien is het zo realistischer, maar toch ff weten.
 
Haha, geen idee, ik speel geen battlefield maar kijk eens op google xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan