battlefield 1942: world war 2 anthology

Status
Niet open voor verdere reacties.

matsvm

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2007
onlangs heb ik battlefield 1942: secret weapons multiplayer demo gedownload.
ik vond dit een schitterene demo en ik wou de volledige versie. Die heb ik vandaag gekocht.
Nu als ik de eerste cd insteek, en ik begin met installeren, moet ik een serial key ingeven. die staat zogegezegd op de achterkant van de handleiding, maar er zit geen handleiding bij. Er zitten 3 apparte cd's bij, en op die achterkant staat telkens een sleutel (ik denk toch dat het een sleutel is). Ik probeerde de eerste sleutel bij de eerste disk. Er komt een melding op dat het de verkeerde is.
Dat heb ik 3 keer geprobeerd. nu bij de 4e keer, kon ik gewoon niet in de wizzard geraken. er komt telkens een foutmelding op. iets met temp en local files
help

Normaal gesproken staat inderdaad de key op de achterkant van de handleiding, of op de achterkant van het hoesje. Het zal ook wel eens voorkomen dat de key op de cd staat.
Uit je vraag kan ik opmaken dat je elke cdkey 1 keer hebt geprobeerd. Weet je zeker dat je hem goed hebt ingevuld? Zou een beetje l*llig zijn als je van een 0 een O maakt..

Als je 1 cdkey meerdere keren hebt geprobeerd, kun je de andere keys eens proberen..

Voor die temp en local files zou je misschien CCleaner eens kunnen draaien. Ook opnieuw opstarten zou kunnen helpen.

Ik vind het ook een beetje raar dat er geen handleiding bij zit. Normaal gesproken zit er wel een boekje bij met uitleg, minimum systeem specificaties en dus de key. Als dit allemaal niet werkt zou ik even bij de winkel informeren...

Laatst bewerkt:
nee het heeft niet veel uitgehaald... ik ga morgen klagen in de winkel, het zal moeilijk zijn want het is in de software shop :p

Moet je mijn oom meenemen, die kan goed klagen :D Haha succes ermee!

dju, het ligt dus aan mijn pc. in de winkel werkte het wel ::confused: of ik kan een vriend van mij het spel laten installeren op mijn harde schijf....

of ik kan een vriend van mij het spel laten installeren op mijn harde schijf....

Dat zal niet helpen (als je bedoelt dat hij de HD in zijn pc doet), windows zal tijdens de installatie ook wat dingen aan het register moeten toevoegen, anders 'denkt' het dat het spel nog niet geïnstalleerd is. Ik weet niet wat je totale ervaring met computers is, maar misschien kun je inderdaad iemand anders vragen om het te installeren (wel op jouw pc), misschien dat je een heel klein foutje maakt die je dus zelf niet door hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan