Battlefield 1942

Status
Niet open voor verdere reacties.
die is der niet...
ik heb alle levels gehad, en nog nooit in een onderzeeër gezeten...(jammer genoeg :()
 
:D Hallo..
Er zijn echter wel onderzee duikboten..

ik zal zo thuis wel ff kijken welke level dat is . Dat is die ene level met een groot eiland ,dat je tegen de chineezen moetten battellen ..
Grtz Oswaldo.r
 
Wake Island ? Hmm, ik heb eigenlijk ook nooit onderzeeboten gespot....
Wake Island heeft wel alle voertuigen, Jeeps, Vliegtuigen, Boten... Maar onderzeeboten ?
 
:D .
Hoi ik ben weer thuis ik heb ff gekeken , maar ik kan em gauw ff niet vinden :(.
Ik weet 100% zeker dat er duikboten zijn, ik heb er vaak genoeg mee gevaren ..
Je kan dan telken torpedo's afvuren, maar ik zal nog ff zoeken en een screenshot van maken ..
Je kan ook trouwens met gaan duiken is ook best wel leuk , als je torpedo'-jagers achter je aan heb ..
Grtz Oswaldo.r
 
:(.
Ik zie dat ik het mapje met mijn screenshots niet meer heb ??
Ik heb gister de nieuwe patch 1.3 gedownload en geinstalleerd. Dit werkte niet goed met Dessert Combat mod.
Heb toen alles verwijderd en opnieuw geinstalleert, heb net ff een paar levels door gepluist en shots gemaakt , maar heb het mapje niet meer ..
:(:(
 
Geplaatst door bezziee
ik kan de onderzeeers niet vinden in geen 1 level!!
ik heb het hier over de gewone battlefield niet over "road to rome". Kan iemand mij zeggen waar ik de onderzeers kan vinden?/in welk level??

B.V.D

Er zijn wel onderzeeboten ik ben nog op zoek maar wilt ff niet lukken ..Ps ik heb et ook over battlefield :D .
 
Nou Hier ben ik dan weer :D .
Ik heb me kennelijk vergist met single player en multyplayer :D:D.
Ik speel namelijk de laatste weken alleen maar online.
Heb in alle singleplayer maps gekeken maar geen duikboten..
Ik heb ff zelf een map gehost namelijk : Battle Of Midway..
En dan heb je de duikboot :D ..Er zijn intotaal 2 levels online waar een onderzeeboot bij zitten :D
Veel speel plezier ..
 
Laatste poging ;)

Sorry hij is wel 3x groter als in photoshop ..
 

Bijlagen

  • battle of midway.jpg
    battle of midway.jpg
    87,7 KB · Weergaven: 31
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan