Battlefield 1942

• Onderwerp starter Onderwerp starter Carp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Carp

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Goedendag!

Ik ben een tijd ziek dus ik dacht laat ik weer eens battlefield uit de kast trekken. Echter nu ik het probeer te spelen krijg ik de heeelleee tijd lag. Tijdens de singleplay!!! ik weet niet of je het dan nog lag noemt, in iedergeval blijft het spel voor een paar seconden hangen en ondertussen gaat de tijd wel verder. Dus hij blijft hangen en als je dan weer verder kan gaan spelen ben je al dood geschoten. Super irritant. Een poosje geleden werkte het zonder problemen. Ik heb een Pentium 4 2,8 gigahertz, 512mb werkgeheugen, en een 64mb videokaart. Zou goed moeten zijn denk ik. Verder sluit ik alle storende achtergrond programma's af. EChter dit geeft geen resultaat. Wie weet wat ik moet doen?

mvg Casper

Nou ik weet niet of je pc het wel aankan.

Wat voor videokaart heb je? Drivers wel eens gedownload?

Simpelste oplossing:

Tik je toch even in het console: ~ aiCheats.code Tobias.Karlsson
dan vlug de eerste game verliezen, daarna.........

hoe kom ik er achter wat voor 3d kaart iik heb en waar ik dan eventueel drivers kan downloaden??

mvg

ik weet ni wat voor videokaart ik heb.. een Geforce GO5200

Ja het is dus een Geforce 5200. Van 64 mb. Maar ik denk niet echt dat het hier aan licht. Want hij heeft het namelijk eerder wel goed gedaan. Toen had ik ook geen nieuwe drivers gedownload. (mn laptop is ondertussen een keer gecrashed). Maar heb je misschien nog een ander idee??

Is er tussen toen en nu SP2 op de laptop geinstalleerd?

wat je kunt doen is de prioriteit verhogen.
Wanneer het spel opstart ga je naar taakbeheer, zoekt in processen het spel op, rechtermuisklik en verander de prioriteit naar hoog.

waar kan je hem dan het beste op instellen?
op hoog of op realtime?

oke,

ik ga het ook eens proberen.
ik heb soms dit probleem met fear.
soms loopt hij een hele tijd vloeiend en opeens wordt het spel schokkerig.
heel vervelend is dat.
kijken of deze tip ook bij mij zal helpen

Ik heb de tip gekregen van de technische mannen van Codemaster.
Na SP2 werkte geen spel meer zoals het moest.
Met deze truuk weer wel.

nee, helaas nog steeds schokkerig.
ik kreeg nu een melding dat ik te weinig virtuele geheugen had.
vreemd.
want als ik met mijn eigen profiel speel heb ik nagenoeg nergens last van, alleen als mijn vrouw met haar profiel speelt krijgt ze dit soort fouten

Helaas:( het was het proberen waard.. het was echter wel een stuk minder schokkerig. met helaas niet vlekkeloos. toch bedankt!! nog iemand met een ander idee(A)

Da's nou jammer.
Misschien is het toch je videokaart.
Die is als GO5200 wat aan de krappe kant.
Misschien haalde hij het voorheen allemaal maar net, maar met SP2 erbij en andere "updates" trekt 'ie het net niet.

Defragmenteer je HD eens.

Vorige week schokte BF2 bij mij ook erg. Dit ook in de single player mode.

Bleek dat heel mijn schijf gefragmenteert was.
HD was de hele tijd aan het laden ook terwijl ik in het spel stilstond.

Na defragmentatie liep ie weer als een zonnetje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan