Battlefield 2 Installeert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bermuda

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Hoi,

Heb weer een probleem met Battlefield 2. Laat ik maar beginnen bij het begin...

Ik had in eerste instantie de gewone Battlefield 2 gekocht. Die heb ik toen met een hoop gehannes kunnen installeren, en daarna werkte hij gewoon perfect! Een aantal weken later besloot ik om Battlefield 2 Complete Collection te kopen. Dit kon ik niet over de normale Battlefield 2 heen installeren, dus die heb ik d.m.v. de Software uninstaller van windows verwijderd. Nou, geen probleem. Ik installeerde alles opnieuw, met een andere licentie code van de complete collection, geen probleem. Patches erbij geinstalleerd, alles deed het gewoon goed.

Toen alles klaar was wou ik vanzelfsprekend even de game testen. Maar nadat ik een server aanvinkte en op join klikte sloot het hele spel af. Geen foutmelding of iets, in 1 flits weg. Dit kon blijkbaar gefixed worden door een herinstallatie van BF2. Dus, ik alles weer proberen te verwijderen, maar dit keer lukte het niet door de Windows uninstaller. Toen ik het hiermee probeerde zag ik een paar seconde de uninstall wizard, en daarna sloot de uninstaller af. In een flits, zonder aangevende error. En het staat nog steeds in mijn software lijst.

Dus... ik heb op internet gezocht wat ik moet verwijderen van Battlefield 2 als ik alles handmatig wil doen. Ik heb eerst maar de directory verwijderd, en daarna in regedit alle registry keys verwijderd m.b.t. Battlefield 2. Ik kan er mischien een paar gemist hebben maar ik betwijfel het. Daarna nog in Windows search alle losse Battlefield 2 bestanden een voor een verrwijderd, en prullenbak leeggemaakt. Daarna heb ik een spy en ad-ware scan gedaan met Spybot S&D, Spyware Doctor en Ad-Aware SE. Daarna heb ik mijn laptop opnieuw gestart, firewall en virusscanner uitgezet, GameBooster gebruikt om alle processen af te sluiten die onnodig zijn voor het functioneren van de computer en toen nogmaals geprobeerd om Battlefield 2 te installeren, maar helaas, ik krijg nog steeds dezelfde error, namelijk;

10p60cg.jpg

Ook heb ik geprobeerd om alle bestanden van de CD te kopieeren naar een plek op mijn PC, en hem daarna vanuit die directory te installeren, maar hetzelfde resultaat blijft. Op de CD van complete collection kan ik nog een custom of complete install selecteren, op de andere CD van BF2 kom ik niet eens voorbij het 1e installatie schermpje. Ik heb overigens ook geprobeerd om met custom install alleen BF2 te installeren zonder de expansions, maar dat helpt ook niet.

Ik heb nu heel veel dingen geprobeerd en gegoogled, en ben een beetje ten einde raad. Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen.

SPECS:

Windows Vista Home Premium 32-Bit
Intel Core 2 Duo T6500 2,1 ghz
3036 MB RAM
GeForce 9600M GT

(Laptop: Acer Aspire 7730G)

Kan het standaart zinnetje neerzetten.. Maar dat is niet nodig. (Want ik heb zelf BF2 op een zwakkere laptop gespeeld).

Heb je het spel al eens als Administrator geprobeert te installeren?

Wellicht kan je ook proberen om het spel in veilige modus te installeren.

Andere games/aplicaties installeert de laptop nog wel?

Bedankt voor je reactie,

De laptop heeft maar 1 account waar administrator rechten op staan.
Ik heb zojuist geprobeerd om het spel in veilige modus te installeren, maar hetzelfde resultaat blijft, helaas.

Andere games werken feilloos met installeren en spelen
(CoD4 MW2, Assassin's Creed, Fallout 3 enz).

Groetjes,

Wesley

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan