Battlefield 2 laat bij starten pc soms rebooten

Status
Niet open voor verdere reacties.

T._de_vries

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 sep 2003
Berichten
1.600
Ik heb sinds een week Battlefield 2 legaal gekocht. Top game, alleen loopt de game soms vast tijdens het starten en dat start mn pc opnieuw op. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd, zowel van chipset als van m'n videokaart. Als het spel eenmaal draait, draait hij wel stabiel en is ie nog een enkele keer vast gelopen.

Andere games (Counter Strike Source, Half life 2, Far Cry, Soldiers en GTA San andreas) heb ik geen problemen mee. :)
 
Klik rechts op deze computer.
Eigenschappen.
Tabblad geavanceerd.
De onderste button instellingen.
Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".
Dit zorgt ervoor dat je voortaan een foutcode te zien krijgt ipv een zwart scherm en een reboot. Deze code kun je hier gebruiken of bij een eventuele helpdesk.
 
Mja, dat had ik ook al gedaan, maar de comp. start nog steeds opnieuw op. Hij gaat ook niet eerst afsluiten, maar slaat gewoon in een keer uit.

Ik vind het ook zo raar dat het niet elke keer gebeurt, soms start BF2 wel gewoon op, soms knalt ie uit.
 
ik heb het zelfde probleem alleen dan met battlefield 1942
 
Ok, net iets heel vaags en ik denk dat ik erachter ben wat het is. Ik wilde net een DVD'tje met backup data openene en wat gebeurt er? De PC start opnieuw op. Heb toevallig vanmiddag geformatteerd en Windows XP X64 erop gezet en draait voor derest stabiel. Ik denk dat het dus iets met m'n dvd speler te maken heeft, want juist bij het gebruiken van dat ding reboot de pc.

Wie heeft de goude tip?
 
Vele oplosingen/oorzaken

Driver probleem(update)
Instellingen van het spel(zet instellingen wat lager)
Videocard instellingen!
 
Mja, ik had afgelopen week weer eens geprobeert. Toen crashte m'n pc dus ook toen ik een muziek CD wilde afspelen. Dus volgens mij was het m'n DVD speler. Ik heb de Transfer mode veranderd en sinds die tijd (dag of 4) geen crash gehad. :D

Bedankt voor de hulp! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan