Battlefield 2 meerdere spelers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marten1234

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2007
Hoi,

Ik heb een vraag. Heb al een half uur gezocht maar kan nergens een antwoord vinden. Ik wil vanavond met een maatje Battlefield 2 spelen. Ik heb 2 cd's met 2 legitieme cd-keys. Één is van de orginele Battlefield 2 die ik 4 jaar terug gekocht heb. Met deze speel ik nog steeds op mijn eigen computer. De andere is de BF2 key die bij de Complete Collection zit (welke ik heb gekocht vanwege Armored Fury en Euro Force). Probleem is nu dat ik op beide pc's kan connected met verschillende servers. Pbuster werkt gelukkig ook mee. Alleen krijg ik, wanneer ik allebei connect met dezelfde server een invalid key melding.

Kan ik dit omzeilen? Via de router wellicht?

Bedankt voor elke vorm van hulp.

Heb je de games met dezelfde key/cd geinstalleerd?

Want in dat geval zijn intern de keys hetzelfde, ondanks dat je er 2 hebt. Het beste kun je dan op 1 van de 2 pc's de game opnieuw installeren en opletten dat je dan de andere key gebruikt.

Dat ga ik dan maar even proberen. Ik heb mijn game wel een aantal keer geregistreerd. Maakt dat verder iets uit? Of gaat het puur om de key die ik heb ingevoerd tijdens de installatie?

Voor zover ik weet gaat het bij die games altijd om de key die je gebruikt hebt tijdens de installatie.

Super, bedankt! Het werkt als een zonnetje. 2 schermen naast elkaar met een ping van 20/25 :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan