Battlefield 2 - mes gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ertje09

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2011
ik heb battlefield nog maar pas en ik weet niet hoe je een mes kunt gebruiken ik speel het op de pc en ik heb dat nodig voor de eerste missie!!

aub :( help mij

kan dat als je op het scroll ding van je muis drukt dan ggebruik je je mes niet???

erg bedankt voor de info :) maar er staat niet echt in hoe je dat mes moet gebruiken :( sorrrry

Als ik het goed heb begrepen zit het mes onder de 1-toets verstopt, dus als je 'm daarmee selecteert kan je 'm gewoon als elk ander wapen gebruiken neem ik aan?

dus als ik op de toets 1 druk kan ik hem gebruiken maar bij missie 1 heb ik niets anders dan een mes en moeet ik een man besluipen en dood doen met dat mes maar ik weet niet hoe je het moet hanteren! sorry voor dit alles maar ik wil vooruit :(

ja sorry voor de vragen maar hoe krijg je dat bericht onder je tekst dat je getipt hebt??? :)

Weet 1 van jullie hoe je kan weten hoeveel bits je pc heeft !? dan wil ik Battlefield 2 kopen ik heb Windows 7, En wie kan me vertellen welke leuker is als ik dze niet kan krijgen , Battlefield 1942 of Battlefield Vietnam !?

Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag even naar de datum van een topic kijken. Oude topics omhoog schoppen is niet toegestaan.

Tevens is het meeliften in iemand zijn / haar topic niet toegestaan, graag even een eigen topic aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan