Battlefield 2 Met Vista werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

zumbaz

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Berichten
7
Hallo ik heb battlefield 2 deluxe edition juist geïnstalleerd. (van vanaf de orginele cd) De nieuwste patch gedownload. En ook de update voor vista voor compatibiliteit gedownload. Ik heb geprobeerd het spel als administrator uit te voeren maar ook dat werkte niet. Ik heb windows vista home premium 32-bits.
Alsjeblieft iemand help me!
 
Nee, logisch da's precies wat ik bedoel, je moet de compatibiliteit ook instellen naar XP met SP2, je draait toch Vista ?
 
sp2 = service pack 2 toch?
In ieder geval ik krij zoals normaal het opstart scherm te zien en vervolgens gaat me belld op zwart en keert dan weer terug naar me bereaublad
 
Laatst bewerkt:
Schiet niet op nee. Zou het misschien mijn grafische kaart kunnen.
 
Heb je die modus al aangepast dan? Want daar heb je nog geen antwoord op gegeven.
 
Oh sorry ja ik heb het al met de modus geprobeerd. Werkte niet. Weer zwart beeld en keert weer terug naar mijn bereuablad.
 
En je voert het spel wel uit met alle rechten? Volgens mij moet je het als Administrator uitvoeren.

Dus en als Administrator uitvoeren in de compatibiliteits modus van XP sp2
 
Laatst bewerkt:
Ik had het met mijn oude PC maar nu doet hij het perfect op VISTA ... alleen online loopt ****ing bagger..

Maar bij mij lag het aan de Videokaart.... ik zou daar eens even naar kijken als ik jou was..
 
ja het is me video kaart wel denk ik. (on board en shared geheugen ontworpen voor laptops)....
 
Heb je hem intussen goed aan het draaien op Vista?
Bij mij heeft hij namelijk het zelfde probleem, maar niet elke keer dat ik het spel opstart. Wat hij wel heeft is dat ik alle geluiden hoor behalve mijn eigen schoten. (je hoort de hulzen wel vallen trouwens) Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik heb alle opties bij geluid al geprobeerd, ik heb een standaard geluidskaart met zo'n 4 speaker + subwoofer systeem. Heb ook al geprobeerd of hij het wel deed met de koptelefoon, maar dat veranderd niets. HELP

Mvg Arnito
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan