battlefield 2 server staat niet in de lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
heb de beschikking over 2 pc's: 1 waarop BF2 gespeeld kan worden(athlon 1800, 512 ram en geforce 5200) en een pc die ik wil gebruiken als server voor BF2(Pentium 4 3.0 ghz en 512 ram met onboard videokaart: niet te spelen dus, maar wel dedicated server) Ik maak dus een dedicated server op systeem 2, vink internet aan en zet een ip-adres. Op mijn andere pc kan ik dan met gemak connecten op de server via ip invoeren. Maar min server komt niet voor in de serverlijst??(Heb alle filters uitgeschakeld) Hoe komt dit? Zo kan er niemand anders op komen:( en in mijn eentje BF2 spelen gaat natuurlijk ook niet:confused: (kan ik wel wat oefenen om te landen met mijn straaljager:D:p)
 
Ik heb geen verstand van Battlefield maar het lijkt mij meer een portforward probleem.
 
Zit je achter een router?
Dan zul je misschien de poorten moeten forwarden.
Is je dat bekend hoe je dat moet doen?
 
Maak je een server aan IN battlefield zelf?
Want die games komen niet in de serverlijst te staan.


Ik maak wel eens een server voor spearhead / Breaktrough.

Maar dan maak ik een server buiten spearhead om.
meestal zit in de map van het spel ook een icoontje om een server te maken. Of je gebruik ander proggie die je makkelijk kunt instellen. bv bij spearhead gebruik ik spearheadRunner op een server te maken.

Dan kun je op je pc een server op de achtergrond laten en dan met de zelfde pc battlefield starten en in je eigen server inloggen.
Deze server is dan WEL te zien in de server lijst.

Dus om een spel te spelen en een server te maken heb je maar 1 pc nodig.
 
Jah, maar dan is er minder performance als je gamet en servert op dezelfde pc. Ik wil het apart doen. Ik maak een dedicated server. In de map battlefield 2 waarin ik heb geinstalleerd staat Battlefield2serverlauncher, die gebruik ik dan ook.(op de afbeelding het geselecteerd bestand) Wat moet ik anders wel doen in BF2 zelf?
 

Bijlagen

  • battlefield2.gif
    battlefield2.gif
    79,5 KB · Weergaven: 68
Is er iemand die es wil testen of hij werkt: hij noemt battlefield2belgiumserver. punkbuster ligt aan, maar op het moment zit er helaas geen enkele speler in. Ik heb hem nu wel zien staan in de lijst(vergeet niet om klassement in de filters uit te zetten:))

Server is nu wel offline.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan