battlefield 2 singleplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillet

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
is het mogelijk om battlefield 2 singleplayer te spelen zonder dat internet aanstaat?

nou bij mij moet ik iedere keer aanmelden bij de server

ik klik echt wel op battlefield singleplayer spelen hoor op het bureaublad :)

zover ik weet is dat niet mogelijk. ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij worden alle scores gelogd op de battlefield 2 server of hoe je het wil noemen. en ja om te loggen moet er een verbinding zijn. zelfs in de demo van battlefield maakte hij bij singleplayer connectie met server.

Volgens mij klopt dat niet. In het begin, nadat je je eigen profiel kiest, kun je singelplayer selecteren. Je maakt dan geen verbinding met het internet. Je maakt niet voor niets twee accounts aan; een voor multiplayer en 1 voor singelpayer.

nou ik heb maar een account gemaakt (bij de singleplayer) maar daar kan ik ook multiplayer mee doen.

enne dan kan ik dus niet offline battlefield spelen (wat behoorlijk lastig is als mijn ouders weer eens het modem uit willen hebben)

Ik heb het getest.. en ik kan gewoon spelen zonder een netwerk kabel ingeplugged...

uhu maar ik heb het ook getest, en ik weet niet hoe dat bij jou schijnt te gaan, maar bij mij is het zo dat als ik battlefield 2 opstart dan krijg ik eerst een scherm waarop ik met moet inloggen (er is daar niks anders om op te klikken behalve accounts beheren en stoppen)

en als ik dan op inloggen klik dan kan ie dat natuurlijk niet omdat ik niet verbonden ben met internet.

dit plaatje hieronder is natuurlijk gemaakt toen ik internet uit had staan

Bijlagen

• inloggen.jpg
    inloggen.jpg
    46,9 KB · Weergaven: 61
Op het moment dat je op 'solo' klikt. Kun je een apart account aanmaken. Met dat account kun je sp spelen. Je moet je dan gewoon niet aanmelden met je mp account.

je hebt gelijk :) had die andere optie gewoon niet in verband gebracht met offline play, dacht dat dat wel gewoon automatisch ging nadat je op battlefield singeleplayer spelen had geklikt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan