Battlefield 2 sluit zomaar af

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperFries0123

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Hallo iedereen,

laatst bf2 gekregen, leuk spel. Ik had eerst wel dat het een beetje laggy was maar dat ging snel weer over. Nu sluit 'ie vaak zomaar ineens af, ik krijg ook geen " er is een fout opgetreden blablabla rapport verzenden/niet verzenden", gewoon, hij sluit ineens af.

Helpmij!

Dan zal je eerst meer info moeten geven.

Wat voor pc/laptop heb je? Merk en type.

Wat heb je zelf al geprobeert om het op te lossen?

Zijn je drivers up to date?

Al eens opnieuw geinstalleed?

Hallo iedereen,

laatst bf2 gekregen, leuk spel. Ik had eerst wel dat het een beetje laggy was maar dat ging snel weer over. Nu sluit 'ie vaak zomaar ineens af, ik krijg ook geen " er is een fout opgetreden blablabla rapport verzenden/niet verzenden", gewoon, hij sluit ineens af.

Helpmij!

ik heb dit probleem ook

Mijn pc is XP home SP3, merk... eh... Foxconn?

Ik heb geprobeerd de nieuwste patch te installeren(werkte niet)
ik heb het spel 3X overnieuw geinstalleerd(werkte niet)
ik heb alle cache bestanden verwijderd en weer aan laten maken(werkte ook niet)
ik heb op alle fora gekeken(hielp niet)

mijn drivers zijn zo up-to-date als 't maar kan

en ja, 3X zelfs (of 4 :P)

heb je dit soort problemen ook met andere games? kijk anders eens even op http://www.canirunit.com

Als het wel draait. Maar soms uitvalt is het niet een probleem dat veroorzaakt wordt door een systeem dat het spel niet aankan.
Zou je moeten weten als 'hardcore gamer'

@ SuperFries0123.

Heb je al geprobeert om op iets lagere instellingen te draaien?

Als het wel draait. Maar soms uitvalt is het niet een probleem dat veroorzaakt wordt door een systeem dat het spel niet aankan.
Zou je moeten weten als 'hardcore gamer'

Dit wel het probleem zijn, als je systeem overbelast word door een taak (zoals een game) die veel kracht van je computer wegneemt dan kan het zijn dat ie de taak afsluit. (als mijn computer een erg zware taak uitvoerd dan gooit m'n comp dreamscene uit en krijg ik een zwarte bureaublad-achtergrond)

Dit wel het probleem zijn, als je systeem overbelast word door een taak (zoals een game) die veel kracht van je computer wegneemt dan kan het zijn dat ie de taak afsluit.

Als dit de situatie zou zijn. Dan zou de PC genadeloos met (of zonder) BSOD uitvallen. Dit zou dan zo'n melding zijn van "If this is the first time that this screen appears, you can ignore it and restart you're computer".

Oke, lagere instellingen it is...
Ik heb ook al Game Booster geprobeerd(sluit overbodige troep tijdelijk af), heb de cache vernieuwd, maar ik moet nu dit maar eens proberen.

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan