[Battlefield 2] Spel start niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gh0st

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 aug 2005
hey mensen.. ik heb een vraagje:

na het intro filmpje van bf2 wordt het beeld zwart maar ik zie me curser wel en ik hoor het achtergrond muziekje ook....ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd maar dat lukt ook niet.... ik heb van iemand van www.nationalegamingforums.nl gehoord dat jullie waarnschijnlijk wel kunnen helpen:thumb:

mijn pc specs::

AMD sempron 2800..2.4 G( Ik draai 'm momenteel 2.0 G)
768 MB Geheugen
ik heb een ATI RADEON 9250x 265 Mb geheugen

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Jouw videokaart wordt eenvoudig niet ondersteund door het spel. Je zal iets snellers moeten hebben.

succes

Geplaatst door techie
Jouw videokaart wordt eenvoudig niet ondersteund door het spel. Je zal iets snellers moeten hebben.

succes

Welke Videokaart Raad je mij aan dan?

Sja hoever reikt je budget, een goede kaart zit tussen de 150-250 euro, het maakt niet heel veel uit welk merk, maar advies is een 6600GT chip van nvidia. Ik neem aan dat je een agp poort hebt, let daarop bij aanschaf.

succes

video Kaart

een Nvidia FX5200 128mb werkt perfect met BF2 en kost +/- 50 euro.........zo duur hoeft het niet te zijn....:)

Beste Gh0st,

Geplaatst door techie

BattleField 2 >>>>
Minimum System Requirements :
System: 1.7 GHz or equivalent
RAM: 512 MB RAM
Video Memory: 128 MB VRAM
Hard Drive Space: 2300 MB
Other: Geforce 3/ATI Radeon 8500 or better, XP Only

Recommended System Requirements :
System: 2.4 GHz or equivalent
RAM: 1024 MB RAM
Video Memory: 256 MB VRAM

een goeie vriend van mij draait hem op een
ATI Radeon 9000 Pro, ("zonder moeite") wel het een en ander aan de instellingen aangepast, (maar ja dat spreekt voor zich ').

(even je drivers opnieuw installeren),,,
en dan weer proberen,,,,

wens je veel succes,,,,

*Battlefield 2 requires a 128MB video card with 1.4 Pixel Shader support. Battlefield 2 only supports the following video cards: NVIDIA GeForceFX 5700/5900/5950 series, GeForce 6800/6800 GT/6800 Ultra, GeForce 5800 series (AGP), GeForce PCX 5900 (PCIe), GeForce 6600 (PCIe); ATI Radeon X300 series, ATI Radeon 8500/9500/9700/9600/9800 series, ATI Radeon 9550 (RV350LX), ATI Radeon X800 PRO/X800 XT Platinum Edition, ATI Radeon X600/X700 (PCIe

Heb dit van de ea site geplukt, het spel zelf gespeeld te hebben kan ik er nu weinig commentaar op maken. Ok, het kan dat je met een 9000 iod kaart kunt spelen maar dit zal alleen op de allerlaagste standen zijn.

Meestal werkt de pc goed schoonhouden, het draaien van zo weinig mogelijk programma';s en alles ge-updated qua drivers en directx wel iets.

succes

ik draai hier met alles op het minimum @25 fps en heb een geforce 5200, 1,8 ghz en 512 RAM. Jij zou dus boven de 35 moeten kunnen gaan met die kaart die ik heb. Maar ik raad je de 5700 aan als de 6600 niet in je budget ligt. 5200 is het allerminimum en dan zou je de volgende spellen die uitkomen wel nog kunnen spelen:) liefst de 6600 dus:thumb:

hey

ik had het spel battlefield 2 al eerder op mijn pc geïnstalleerd en werkte toen wel, maar als ik hem nu wil installeren lukt het niet.
alles gaat goed met de installatie, alle stappen gaan volgens plan, maar wanneer het installatie balk bijna aan het eind is stop hij en geeft waarschuwing van dat er een fout is opgetreden en sluit af.

kunnen jullie mij aub helpen

mijn pc specs zijn:
AMD sempron processor 3000+ 512 MB
nVidia G-Force 6200 AGP-8x 256MB / 64bit tv/DVI

alvast bedankt

hey

ik had het spel battlefield 2 al eerder op mijn pc geïnstalleerd en werkte toen wel, maar als ik hem nu wil installeren lukt het niet.
alles gaat goed met de installatie, alle stappen gaan volgens plan, maar wanneer het installatie balk bijna aan het eind is stop hij en geeft waarschuwing van dat er een fout is opgetreden en sluit af.

kunnen jullie mij aub helpen

mijn pc specs zijn:
AMD sempron processor 3000+ 512 MB
nVidia G-Force 6200 AGP-8x 256MB / 64bit tv/DVI

alvast bedankt

Je reageert nu in een topic dat 3 jaar oud is. Het is niet de bedoeling om in dit soort oude topics te reageren.

Je kan je vraag beter in een eigen, nieuw topic openen.

Dit topic gaat nu op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan