Battlefield 2 start niet, krijg een paar keer zwart scherm te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

NL Kevin

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2008
Berichten
10
Hallo

Ik heb battlefield 2 gedownload, met crack en alles erbij, de instalatie is goed gelukt, en heb de crack eroverheen gezet,
maar als ik hem dan wilt spelen dan word het scherm zwart, net of dat hij het wil openen, het zwart veranderd 2 x een beetje van kleur en vervolgens kom ik terug op het bureaublad, Ik krijg geen foutmelding of iets,

Ik heb al wat gegoogled maar ik kon nog geen oplossing vinden, heb vanalles al geprobeerd
Ik heb op internet gezocht en me computer kan het spel wel aan,

Ik weet dat ik het spel niet mag downloaden en velen zullen ook zeggen dat ik het gewoon moet kopen, maar als iemand een oplossing heb, graag:D
 
ik denk dat je weinig hulp moet verwachten.

als je dowloadt neem je dat risico.
 
Me computer kan het spel gewoon aan,
ik krijg niks van een error te zien,
ik heb het spel al een keer opnieuw geinstaleerd maar dat mocht niet baaten,
 
Heb je wel een goede crack erop geplaatst? Dat wil namelijk ook wel eens voorkomen, dat de crack niet goed is en dat het spel dan niet werkt.
 
Heb je wel een goede crack erop geplaatst? Dat wil namelijk ook wel eens voorkomen, dat de crack niet goed is en dat het spel dan niet werkt.

ja en heb je hem al gepatcht anders kan je haast niet online spelen op cracked serves want ie zijn het meeste laaste versie van het spel want ik ga er van uit dat je niet tegen bots gaat gamen:rolleyes:
 
Ik heb hem gepatcht, maar ik kan ook niet eens in de singleplayer komen,
ik kan proberen een andere crack erop te zetten?

ikk snap er niks van, dr heb ook al een jongen met veel verstand ervan naar gekeken en die snapte het ook niet,,
 
Probeer is (zoals ik eerder zij) een werkende crack erop te zetten..
 
Gewoon andere crack proberen net zo lang tot dat ie wel werkt. Werkte bij mij ook.
 
Gewoon andere crack proberen net zo lang tot dat ie wel werkt. Werkte bij mij ook.


waar slaat dat antwoord op hij is niet dom denk ik
en buiten dat om ik heb hem in de winkel gekocht en heb het zelfde probleem
en in heb een videokaart van ati de 4870 en heb een intel E8400 processor
dus ja dan ken je zelfs cod4 en mw2 aan dus bf2 moet dan kunnen maar ja doet hij dus niet
en ik draai op win7 dat zou wel is een probleem zijn maar ja als admin werkt ook en en als xp de game laten starten gaat ook niet
dus ja wat ken het dan zij
 
Welkom,

Het topic waar je nu op reageerd stamt uit 2008 en is niet actueel meer. Graag een eigen vraag aanmaken. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan