battlefield 2 stats en wapens niet bijgehouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

nelsonmaster

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2010
Mijn stats worden niet bijgehouden en ik kan ook niks unlocken(plz ff bijzetten hoe dat helemaal moet weet wel al een beetje) en ik ben al sergant!
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt

en wat is een pdf bestand?

Laatst bewerkt:
Een .pdf is een bestand dat je kan openen met adobe reader. Is gratis te downloaden op internet.

Over de rest van je vraag, je hebt wel een account aangemakt zodat de stats kunnen worden bijgehouden? Je hebt ook even geduldig gewacht of de stats misschien wat verlaat worden geupdate?

Waar zou je een account moeten maken? op internet toch?
Dat heb ik wel gedaan anders kon ik ook niet online.
En ik heb het spel al 1 maand dus zou het anders allang moeten zijn geupdapted toch?:confused:

Hoe kan ik zien of ik op een Ranked server speel?
Ik speel meestal op Ranked Russian Players Group
Dit is dus Ranked?

Laatst bewerkt:
Weet ik niet meer precies, het is te lang geleden dat ik het gespeeld heb; kan je dat niet als filter instellen in de serverlijst en/of ergens zien in bijvoorbeeld de scorelijst tijdens een game?

Het zal sowieso in de handleiding beschreven staan, dus pak die er nog even bij.

ja ik heb het gevonden maar alle servers waar je score op worden bijgehouden zijn met punkbuster en daar kan ik niet op.
Hoe kan ik dit downloaden dat ik wel op punkbuster servers kan?
Alvast bedankt:thumb:

Ja heb ik gedaan maar ik heb nog steeds dat ik gekikt wordt door punkbuster.
Kan je me ff uitleggen wat ik precies moet doen om hem aan het werken te krijgen?
Ik heb versie 3.4 gekozen dan add game gedaan en dan BF2 en dan check for updates.
En dan moet hij het toch doen?

Inderdaad, dat zou het moeten doen. Zie je iets van foutmeldingen voorbijkomen?

Enige suggestie die de site van PB geeft is om handmatig te updaten ipv automatisch. Dat gaat met de "check for updates" knop (nadat je BF2 hebt toegevoegd).

ik had dat ook,

bij mij was het probleem dat ik xfire openhad staan terwijl ik het spel opstarte om een of andere reden gooide punkbuster me er dan uit elke keer.

ik heb natuurlijk geen idee of het daar aan ligt bij jou maarja als je xfire hebt aanstaan meschien even uitzetten.

groet.

Nee ik had dat met punkbuster ook met battlefield vietnam bij mij hielp:
Klikken op icoon eigenschappen compatibiliteit en dan even spelen met dit in compatibiliteit modus uitvoeren en dan ff kijken welke werkt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan