battlefield 2 twee computers

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkvanleeuwen

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2007
zou ik battlefield 2 gekochte cd op twee computers geinstalleerd ;die aan een router aangesloten is, met één cd aldus ook maar 1 code, beide computers online kunnen spelen of gaat dit niet

Laatst bewerkt:
Zolang de ene niet tegelijk online is met de ander kan er volgens mij niets mis gaan.

Toch zou ik het niet riskeren...

hoi

ik ga met tha devil mee.
apart van elkaar zijn er geen problemen. echter is de router ip niet het zelfde.
je router verdeeld de verbindingen, dus der kan een melding komen dat de IP niet overeen komt.
voorbeeld:
ip 1: (computer 1)
192.168.1.100

ip 2: (compueter 2)
192.168.1.101
enz

maar dat is een kwestie van proberen. kan geen kwaad. als je eerst registeerd op je favo pc. zit je goed.

maar te samen is niet mogelijk met de zelfde registratie/cd-key online te spelen.

Ik en mij broertje hebben samen BF2 gekocht en je kunt het gewoon tegelijk online spelen als het maar niet op dezelfde server is. Alleen bij de expansion packs Euroforce en Armored Fury werkt het niet.

alcohol 120

toch geef bij mij het volgende(als ik een image maakt van de cd met alcohol)
PLEASE INSERT THE CORRECT DVD-ROM,SELECT OK AND RESTART APPLICATION

bij het opstarten van het spel

wie weet wat ik daar kan tegen doen om te beginnen?

hoi

ik ga met tha devil mee.
apart van elkaar zijn er geen problemen. echter is de router ip niet het zelfde.
je router verdeeld de verbindingen, dus der kan een melding komen dat de IP niet overeen komt.
voorbeeld:
ip 1: (computer 1)
192.168.1.100

ip 2: (compueter 2)
192.168.1.101
enz

maar dat is een kwestie van proberen. kan geen kwaad. als je eerst registeerd op je favo pc. zit je goed.

maar te samen is niet mogelijk met de zelfde registratie/cd-key online te spelen.

Je kan niet te gelijk spelen vanwege het feit dat je ten eerste 1 cd hebt. Dus dan zou ej voor de andere computer al een crack moeten downloaden. En ten 2e kan je de code die zorgt dat je online kan spelen maar 1x invoeren op 1 pc. Die code kan je niet vaker gebruiken omdat je dan de melding zal krijgen dat de code al in gebruik is.

En nog even over die melding die je krijgt over insert cd. Dat is dus omdat je er een cd in moet doen, dit kan je verhelpen door een crack te downloaden(hint hint hint;) ) maar mag daar verder geen medelingen over doen omdat dat niet mag op deze site.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je hoeft niet te gaan cracken
Je start BF2 op op de 1ne pc.
Als dat is opgestart haal je de cdrom eruit en stop je hem in de andere PC.

En dan heb je 2 draaiende Bf2's

Maar echt handig is het natuurlijk niet. Image is wss handiger.

(ik heb het op die manier een behoorlijke tijd gedaan)

BF2 zegt NIET dat de code al in gebruik is. Alleen als je op de zelfde server wilt gaan connecten (op het internet) op een lan maakt het niet uit en werkt het gewoon met 2x dezelfde dvd.

Laatst bewerkt:
insert cd werkt nu wel

mijn alcohol 120% was te oud versie 1.9.5 enz.. met de versie 1.9.6...... lukt het wel

voorlopig dus de cd in kastje bewaren.(want na enige tijd zijn er wel krassen op)

voorlopig gelukt op de computers, no cd battlefield op beide computers, dus 1 cd kunnen we beiden spelen maar op een andere server.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan