Battlefield 2 werkt opeens niet meer.....

• Onderwerp starter Onderwerp starter TCG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TCG

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2007
Hoi allemaal.

Sinds enkele dagen kan ik geen verbinding meer krijgen met EA. Het spel kan ik hierdoor niet meer online spelen terwijl ik dit al maanden doe. Ik heb een originele Battlefield 2 Deluxe versie.... dus GEEN kopie of iets dergelijks.

Ik heb de patch opnieuw geinstalleerd met de hoop dat het probleem weg zou zijn maar dat is helaas niet het geval :(
Ook heb ik het zonder virus-scanner en firewall geprobeerd maar ook dat werkte niet :(

Heeft iemand aub een oplossing hiervoor?

Groetjes,
TCG :o

Laatst bewerkt:
Waarom gamespy gebruiken als je ook in-game naar een server kunt? Ik denk eerder dat er een server bij EA uitligt...

i3d forums

Het is al even aan de gang. Er zijn problemen bij Gamespy, daardoor crashen de masterservers van EA en worden IP adressen vanuit europa niet goed gerouteerd en daarom zijn er verbindingsproblemen.

Ik zelf heb battlefield 1942 en ik kan ook niet online spelen mijn neef heeft deze ook en bij hem lukt het ook niet zal inderdaad wel iets mis zijn paar dagen wachten, net hetzelfde bij msn brengt ook veel problemen mee gewoon paar dagen wachten en het zal wel weer werken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan