battlefield 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelklip

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
Berichten
1.010
hey

ik ga binnenkort een videokaart kopen en nou wil ik weten of hij battlefield 2 aan kan

ati radeon 9200 se

item
vga kaart
chipset
ati radeon 9200se
geheugen
128 Mb
slot
agp
agp snelheid
8x
ramdac snelheid
400 Mhz
tv-out
ja

deze ga ik kopen denk ik :rolleyes:

doet die het dan
 
Dit zijn de systeemeisen:

SYSTEM REQUIREMENTS

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible
VIDEO
Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:
NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
ATI Radeon 8500 or greater


Wat heb je verder voor computer???
 
amd sempron 3000+ kloksnelheid 2.0 ghz
448 mb maar dat is weer 512 als ik de onboard heb uitgeschakeld 180 gb hd ik heb een agp slot

maar mijn vraag is is die videokaart goed hier zijn de eigenschappen weer

item
vga kaart
chipset
ati radeon 9200se
geheugen
128 Mb
slot
agp
agp snelheid
8x
ramdac snelheid
400 Mhz
tv-out
ja
 
Het kan wel maar het houdt niet echt over. Als je wat meer geld over hebt zou ik toch een wat betere kopen..
 
weet jij misschien met hoeveel framesperseconden hij dan loopt loopt hij dan soepel
 
Laatst bewerkt:
je moet niet verwachten dat het nu fantastisch wordt: je ramgeheugen zal het minimum zijn en die 9200 is ook niet zo super:confused: wat is je budget? ik zou aanraden om ngo 512 ram en een geforce 6600 gt, als je budget dit natuurlijk aankan hé:)
 
dat kan men budget niet aan ik heb een pc gekocht en ik ben nog maar 16 jaar dus dat is een beetje teveel van het goede
 
maarja dat zijn dan ook de egte minimums!! ik heb de minimums:p(amd athlon 1800+, 512 ram en geforce 5200) het draait...met alles uiteraard op het minimum. maar goed, die videokaart heb ik wel al wat langer, maar zolang BF2 draait, heb ik geen nieuwe kaart nodig(koop pas een nieuwe als er een spel is dat ik graag wil spelen en dat niet meer draait op mijn pc, maar zal vast gwn een nieuwe comp worden:)) ik kan niet zeggen dat het egt schokt, maar het is best wel irritant dat het beeld soms stilstaat midden in een vuurgevecht terwijl ik juist een vlag aan het ophijsen ben:( maar goed, ik wil het maximum trekken uit mijn pc en hem zolang mogelijk blijven gebruiken, dus w8 ik nog een tijdje op een nieuwe. maar jij koopt nu een nieuwe videokaart, als er dan een nieuw spel uitkomt, zal hij die al meteen niet meer kunnen draaien:confused: dus vind ik het een beetje zonde van je geld. eventueel tweedehands een geforce 6600 gt kopen:thumb:
 
hey skelle bedankt voor je antwoord

wat vind je van deze dan VGA ATI Radeon R9550 256Mb (AGP)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan