Battlefield 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramtroostheide

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Hallo Helpers

Ik hoop dat jullie mij ook uit de brand kunnen helpen.
Ik speelde laatst battlefield 2 met een vriend van mij over lan. zijn systeem is Amd 2400+, 512 ram, Ati R 9600. hij draait het spel heel mooi en het ziet er strak uit. Hij heeft alle video instellingen op gemiddeld (medium) staan en het beeld op 1024x768 @60 hz

Mijn Systeem is Amd 2600+, 512 ram, XFX Geforce 6000gt
ik had de zelfde instellingen als hem gedaan en bij mij zag het er niet strak uit schokte af en toe ik werd er knetter gek van. mijn videokaart koste 250 euro hier moet ik toch wel wat goeds van verwachten. zelf dacht ik misschien dat het aan me moederbord kan liggen dat de videokaart niet goed met het mobo overweg kan. de naam van het moederbord is Asus A7N8X-X
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Met vriendelijke groeten

Een onzekere gamer

Bram Troostheide

Laatst bewerkt:
Eerste wat ik zou doen: Defragmenteren, je hebt namelijk maar 512 mb ram, dat is te weinig voor BF2 > je pc gaat swappen > schijf is de vertragende factor.

Ook al eens gespeelt met het installeren van nieuwe drivers? Als de nieuwste nog niet lekker werken, dan iets oudere proberen, enz.

BF2 is ook meer gemaakt voor ATI, dus ATI kaarten zullen zowiezo beter presteren. Ik heb een X800XL en speel alles op high.

Dus meer ram geheugen sowiso
Ik heb de 77.77 drivers
en de vorige drivers ondersteunde het water niet.

Ik ga me computer formateren de drivers die jij zij instaleren daarna en daarna zet ik wel weer een post.

Vriendelijk bedankt

Bram:D :thumb:

dat wou ik sowizo al heel lang doen, maar die drivers waar je het over had zijn dat drivers voor de XFX Geforce 6600GT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan