Battlefield 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter JayC
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JayC

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Beste mensen

ik heb battlefield 2 geinstalleert maar als ik hem wil opstarten dan zegt ie Freq out of range..

iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen, ik hoor trouwens wel het geluid van het filmpje maar krijg geen beeld.

khoop dat iemand mij kan helpen!

alvast heel erg bedankt

Mvg,

Jay C

Waarschijnlijk kan je beeldscherm de resolutie niet aan.

Wat voor beeldscherm heb je?

ik heb een 17 inch Crt monitor van liteon

ik heb in windows mijn resolutie staan op 1280x1024

alvast bedankt! :thumb:

iemand nog enige ideen? :confused:

wil echt graag spele :)

Kun je de monitor niet op een andere frequentie zetten, ik neem aan dat het daarmee te maken heeft.

Frequentie ?

waar kan je dat dan precies veranderen?

bij beeldscherm eigenschappen ofzo?

ik ga alvast zoeken :)

alvast bedankt!

overigens kan mijn beeldscherm geloof ik alleen 60 hertz aan. dus ik weet echt niet wat ik nu nog kan doen.

Zet de resolutie is op 800x600, als het dan wel lukt, kun je stapje voor stapje hoger gaan zetten, net zo lang tot hij weer geen beeld geeft, dan moet je de laatst werkende resolutie gebruiken om te gamen...

ik heb net in windows mijn resolutie op 800x600 gezet toen gaf ie ook die fout aan out of frequency .. dus ik denk dat mijn resolutie van battlefield te laat staat maar ik kan er niet in komen dus kan m ook niet veranderen ofzo

iemand nog suggesties?

kijk eens naar je videokaart

Ik heb dit ook Gehad was uitendelijk de videokaart die verkeert geïnstalleerd te zijn :thumb:

had je dan de verkeerde drivers? of gewoon een keer de drivers eraf gooien en opnieuw installeren, want ik heb gewoon de nieuwste drivers van nvidia.

alvast bedankt!

Wat heb je nu gedaan om het probleem te verhelpen?

Mijn videokaart drivers opnieuw geinstalleerd,

thats it :thumb:

bedankt mensen!

nogmaals,

ik heb nu die nieuwe patch 1.4 geinstalleerd en dan klik ik op opstarten en dan zie je bf heel even opstarten en dan schiet ie weer terug naar windows.

iemand dit ooit meegemaakt? :rolleyes:

alvast erg bedankt! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan