Battlefield 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mootjuh007

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2007
Ik heb een ISO bestand gedownload en geinstalleerd ,
Als ik battlefield 2 open dan staat er . Breng de juiste schijf in en klik op ok ( DUs de bedoeling om een cd in te doen van battlefield maar ik wil hem starten met een programma ,, Iemand een enige Idee ?? )

Alvast bedankt

Ja weet precies wat er aan de hand is. Je hebt een spel gedownload ( = illegaal) , en je hebt geen crack gebruikt zodat je het spel wel kan opstarten.
Vaak zit er bij dat soort downloads een .NFO file, open die met kladblok en volg de aanwijzingen.

Laatst bewerkt:
Ja weet precies wat er aan de hand is. Je hebt een spel gedownload ( = illegaal) , en je hebt geen crack gebruikt zodat je het spel wel kan opstarten.
Vaak zit er bij dat soort downloads een .NFO file, open die met kladblok en volg de aanwijzingen.

Me probleem is al opgelost maar nu niet meer ,,,Ik heb nog een probleem :eek: Nu had ik perongeluk 1600x 1200 ofzo resolutie van battlefield gedaan als ik nu battlefield opstart staat er OUT OF RANGE !! bij me scherm ik heb overnieuw geinstalleerd en de beeld resolutie is nog het zelfde en wilt battlegield niet starten :S

Even kijken of je ergens in de installatie map een .ini file kan vinden met daarin de opstart waardes voor het beeldscherm. Waarde veranderen naar een resolutie die wel ondersteund wordt, opslaan en het spel opnieuw starten.

Of kijk even in je start menu onder het spel of daar een optie configuratie staat. Eventueel kijk je even op de cd of deze daarop staat. Vaak kun je daar de resolutie wel mee aanpassen voor je het spel opstart.

Daarna zou het gewoon moeeten werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan