battlefield 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

battlefield2

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2008
dag helpmij.nl

ik heb een probleem,
ik speel al een tijdje bf2.... en mijn vrienden zeiden dat ik een keer moest patchen.
zo gezegd zo gedaan ik heb patch 1.41 gedownload en geinstaleerd.
als ik dan BF2 opstart laat hij het spel gewoon en ik kan ook inloggen maar zodra ik via internet wil spelen en dan een server aanklik, geeft BF2 het bericht dat mijn Cd-code ongeldig is :confused:

groeten

ik heb het spel van een vriend van mij die had het gekocht
vervolgens heb ik het op mijn pc geinstalleerd (met een Cd-key generator)
en een no-cd-crack zodat ik zonder de cd kan spelen
en voor de patch kon ik gewoon spelen, zowel online als ofline

De nieuwe patch doorziet de no-cd crack. Nieuwe crack voor versie 1.41 downloaden, misschien help dat, maar je kunt natuurlijk beter gewoon het spel kopen:P BF2 is niet zo duur meer.

Laatst bewerkt:
maar ik kan het spel ook wel opstarten gewoon... ook inloggen op EA maar als ik dan via server wil gaan spelen laat hij de server lijst maar daarna als ik de server aanklik om in te gaan spelen komt een bericht dat de 'Key is already in use' . wat kan ik hierop doen...?

Laatst bewerkt:
omdat jij als het goed is dezelfde key hebt gebruikt als je vriend en maar een kan de key gebruiken, ooww lees net dat je een key gen hebt gebruikt dan zullen nog wel meer mensen die key gebruiken

heb je misschien een idee hoe ik aan een cd key kan komen die nog geen andere mensen gebruiken (zonder het spel te moeten kope)

Dat is onmogelijk, keys die je via de illegale manier verkrijgt werken NIET online.

De enige mogelijkheid is het kopen van het spel als je online wilt spelen.

zeker weten?? maar waarom werken illegale cd keys niet dan...je kunt er wel het spel mee instaleren maar niet online spele...:confused:

Precies, daarom juist. Het is illegaal en dus zorgen de makers van de game er wel voor dat je niet met een illegale key online kan. Singleplayer kan daarentegen vaak weer wel.

Dit grapje lukt eigenlijk alleen bij oudere games als bijvoorbeeld MOH spearhead.

En ja, ik weet het 100% zeker. Je kan ook niet online als je bijvoorbeeld de key van de buurjongen gebruikt aangezien hij dezelfde heeft. Gewoon kopen dat spel, is niet zo duur meer en anders ff sparen.

idd singleplayer kan wel :) en dan gaat er ook niks fout
jmmer van multiplayer :(
dan maar naar de shop
maar bedankt voor alle aandacht van iedereen !

oja nog een ding...
dit zal ook wel het geval zijn met cod4 toch? want dan kan ik wel singleplayer maar bij multiplayer geeft hij aan dat de cd-key already in use is...
zou het dan werken als je het spel installeerd met een andere key??

Nope, tegenwoordig wordt de serial via een server gechecked voor multiplayer.

Wil je het graag spelen? Koop dan een versie in de winkel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan