Battlefield 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0126

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Battlefield 2

Spel bestaat al 3 jaar en is nog steeds na al die tijd druk bezogt. Alleen een probleem nu.
Ik probeer al constant aan te melden met een account, maar het lukt niet, het spel loopt vast elke keer als ik hem net geinstalleerd heb, wat uren duurt op mijn pc, zeker met de patch, en dan kan ik hem niet spelen. Echt irritant als het een van je fave games is. Dus nu is me vraag, wat moet ik doen? Het spel heb ik al 2 jaar, kostte € 59 en is de deluxe edition.

Battlefield 2

Spel bestaat al 3 jaar en is nog steeds na al die tijd druk bezogt. Alleen een probleem nu.
Ik probeer al constant aan te melden met een account, maar het lukt niet, het spel loopt vast elke keer als ik hem net geinstalleerd heb, wat uren duurt op mijn pc, zeker met de patch, en dan kan ik hem niet spelen. Echt irritant als het een van je fave games is. Dus nu is me vraag, wat moet ik doen? Het spel heb ik al 2 jaar, kostte € 59 en is de deluxe edition.
Je speelde het spel altijd op deze pc? En heb je al geprobeerd om op een andere pc met je account in te loggen?

Volgens mij is de cd gewoon beschadigd of is hij toch fout geinstalleerd. Ik zie trouwens dat je de patch ook installeerd. Heb je geprobeerd in te loggen zonder dat je de patch geinstalleerd hebt?

Volgens mij is de cd gewoon beschadigd of is hij toch fout geinstalleerd. Ik zie trouwens dat je de patch ook installeerd. Heb je geprobeerd in te loggen zonder dat je de patch geinstalleerd hebt?

Oh oke, dat kunnen goede redenen zijn, alleen zit er zelfs geen schrammetje op:O Maar goed, de patch heb ik idd geinstalleerd en ja ik heb het zonder dat geprobeert, geen resultaat.

Krijg je trouwens een melding of zo als hij vast loopt? Of freezed je pc helemaal?

Dan denk ik toch dat er iets mis is gegaan met de installatie, anders weet ik het ook niet. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan